اپل رقیبی جدید پیدا می‌کند؛ آنر به‌دنبال توسعه یک سیستم‌عامل بهتر از iOS اپل است!

مدیرعامل آنر ضمن برگزاری رویداد اخیر این شرکت در مرکز تحقیق و توسعه آنر واقع در شهر شنژن اعلام کرد که برای مقابله با سیستم‌عامل iOS اپل، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را در سر دارد.

همچنین وی اعلام کرد که هزینه‌های تحقیق و توسعه آنر در سال 2022 حدودا 10 درصد از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده است. این پدیده مهم‌ترین دلیل برای خوش‌بینی نسبت به آینده MagicOS محسوب می‌شود.

ژائو مینگ؛ مدیرعامل آنر خاطرنشان کرد که گوشی‌های هوشمند اپل در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های موبایل اندرویدی از جمله سری آنر مجیک 5 دارای سخت‌افزار ضعیف‌تر، طراحی قدیمی، مقبولیت پایین‌تر و شارژدهی ضعیف‌تر باتری هستند. اما مردم عمدتا به‌دلیل iOS و اکوسیستمی که اپل در اختیار دارد؛ به استفاده از تولیدات این برند روی می‌آورند.

بی‌تردید عملکرد روان، قابل اعتماد و قدرتمند سیستم‌عامل iOS در نوع خود غیرقابل انکار است. بنابراین آنر با عرضه نسخه‌های آینده MagicOS برای رقابت با اپل در این حوزه‌ها تلاش خواهد کرد.

همچنین این شرکت عمدتا بر ساخت یک اکوسیستم غنی تمرکز می‌کند. چنین سیستمی احتمالا نه تنها اپل؛ بلکه شریک سابق آنر یعنی هواوی و سیستم‌عامل HarmonyOS این شرکت را نیز به چالش خواهد کشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH