مرجع لیست قیمت روزانه انواع موتورسیکلت برخی از محبوب ترین لیست این بخش متعلق به قیمت محصولات کویر موتور ، ایران دوچرخ، نیرکان موتور، قیمت محصولات نیرو موتور و لیست قیمت کبیر موتور است که شامل محصولات با کیفیت و مناسب بودجه های مختلف هستند. بخش بازارچه سایت پلاس موتو گام بزرگی در جهت افزایش شفافیت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

مرجع لیست قیمت روزانه انواع موتورسیکلت

سایت پلاس موتو یک سایت جامع خبری، آموزشی و بررسی در حوزه موتورسیکلت، اسکوتر و دوچرخه است که از پاییز سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این سایت قصد دارد تا با تولید محتوای اختصاصی و ارتباط مناسب و نزدیک با تولیدکنندگان و نمایندگی های اصلی این حوزه، مطالبی با کیفیت و در شان کاربران ایرانی را تهیه و منتشر کند. البته سایت پلاس موتو زیرمجموعه ای از سایت موفق چرخان به عنوان یکی از برترین پایگاه های خبری حوزه خودرو به شمار می رود.

در این سایت، شما می توانید آخرین اخبار، نقد و بررسی، آموزش و ترفند، تاریخچه و بازارچه درباره محصولات مختلف در حوزه صنعت مربوطه را دنبال کنید.

یکی از بخش های پربازدید سایت پلاس موتو لیست قیمت انواع موتور سیکلت آن است که نویسندگان آن همه تلاش خود را میکنند تا به صورت مستمر و ماهانه آنرا بروز رسانی کنند تا شما با مطالعه آن بتوانید از قیمت موتور سیکلت مورد نظر خود مطلع شوید.

سایت پلاس موتو گام بزرگی در جهت ترویج فرهنگ صحیح استفاده از دوچرخه ها به عنوان وسایل نقلیه پرکاربرد، کارآمد و کم هزینه است.

بازارچه پلاس موتو

بخش بازارچه یکی از بخش های مهم و پرطرفدار سایت پلاس موتو است که در آن شما می توانید لیست قیمت روزانه انواع موتورسیکلت، دوچرخه، لوازم و قطعات مصرفی اسکوتر برقی را مشاهده کنید. این بخش به شما کمک می کند تا با نوسانات بازار و قیمت های رقابتی آگاه شوید و بهترین خرید را انجام دهید.

در این بخش، شما می توانید قیمت برندهای مختلف صنعت موتورسیکلت موجود در ایران با هم مقایسه کرده و نظرات کاربران را درباره آن ها بخوانید.

برخی از محبوب ترین لیست این بخش متعلق به قیمت محصولات کویر موتور ، ایران دوچرخ، نیرکان موتور، قیمت محصولات نیرو موتور و لیست قیمت کبیر موتور است که شامل محصولات با کیفیت و مناسب بودجه های مختلف هستند.

بخش بازارچه سایت پلاس موتو گام بزرگی در جهت افزایش شفافیت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

نتیجه گیری عوامل تاثیر گذار در قیمتها

عواملی که امروزه در نرخ و قیمتهای موتورسیکلتهای تولیدی ایران تاثیر گذارند شامل موارد زیر است:

  • رشد نرخ ارز
  • کاهش تولید داخلی
  • افزایش تقاضا و کمبود قطعات
  • و تحریم های بین المللی

تمامی این عوامل باعث شده است که قیمت موتورسیکلت های داخلی و خارجی در بازار ایران به شدت افزایش یابد و متاسفانه آنها را به یک کالای لوکس مصرف کنندگان تبدیل کند.

براساس آمارهای منتشر شده، قیمت موتورسیکلت ها در بازار ایران از ۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است.

همچنین، برخی از مدل های پرفروش موتورسیکلت در بازار ایران  مدلهای بنلی TNT25N، کویر 200 CDI، طرح ایروکس و طرح کلیک و کویر 249C2 را شامل می‌شود.

با توجه به روند فعلی بازار، پیش بینی می شود که قیمت موتورسیکلت ها در آینده نزدیک نیز رشد داشته باشد که دیگر به عنوان گزینه اصلی حمل و نقل برای بسیاری از مردم قابل دسترس نباشد.

البته لازم بذکر است که دولت و سازمان های ذیربط تدابیر لازم را برای حمایت از تولید داخلی، کنترل قیمت ها، تامین قطعات و فرهنگ سازی در استفاده صحیح و منطقی از موتورسیکلت را بیشتر انجام دهند.

آشنایی با انواع کلاس های مختلف موتورسیکلت در پلاس موتو قبل از خرید

از آنجایی که موتورسیکلت یک وسیله نقلیه دوچرخ است و با استفاده از یک پیشرانه سوخت مایع، الکتریکی یا هیبرید به حرکت درمی آید.

این وسیله نقلیه مفید برای اهداف مختلفی مانند حمل و نقل، تفریح، ورزش، مسابقات و …. ساخته می‌شوند که نسبت به هدف و کاربرد آنها را در کلاس های مختلف دسته بندی می‌کنند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خاهیم شد.

کلاس استاندارد یا نیکد

کلاس استاندارد شهری نیکد شامل موتورسیکلت های ساده و مخصوص استفاده در تردد شهری است. این کلاس مناسب برای افراد تازه کار، سفرهای کوتاه و ترددهای روزانه است.

بعضی از نمونه های این کلاس در ایران عبارتند از: بنلی TNT150، گلکسی NA180 و … .

کلاس کروزر

کلاس کروز شامل موتورسیکلت های با طراحی خاص و جذاب هستند. این کلاس مناسب برای افرادی که دوست دارند با سبک آمریکایی، سفرهای آرام و لذت بخش داشته باشند مناسب است.

کلاس تورینگ

کلاس تورینگ شامل موتورسیکلت های بزرگ و سنگین است. کلاس تورینگ مناسب برای افرادی که دوست دارند سفرهای بین شهری و طولانی در کنار راحتی و ایمنی داشته باشند است.

کلاس اسپرت

کلاس اسپرت شامل موتورسیکلت های با طراحی جذاب و عملکرد بالا هستند. این موتورسیکلت ها دارای پیشرانه های قدرتمند و ترمزهای قوی هستند که مناسب برای افرادی که عاشق سرعت، شتاب، هندلینگ و چسبندگی است در زمان رانندگی هستند می‌باشد.

کلاس آفرود

کلاس آفرود شامل موتورسیکلت های با طراحی ساده و مقاوم هستند. مشخصه کلای آفرود فاصله زیاد از زمین و بازه حرکتی برای فنرهایشان هستند و مناسب برای علاقه‌مندان تردد در مسیرهای خاکی و ناهموار است.

کلاس اسکوتر

این کلاس شامل موتورهایی کوچک و سبک‌وزن است که دارای دنده‌ی اتوماتیک هستند و برای رفت و آمدهای شهری مناسب‌اند. این موتورها معمولاً حجم موتوری بین 50 تا 250 سی‌سی دارند و سرعت و قدرت کمتری نسبت به موتورهای دیگر دارند.

کلاس موپد

کلاس موپد یا همان موتور گازی نیز ترکیبی از دوچرخه و موتور سیکلت هستند. این موتورها حجم موتوری بین 50 تا 200 سی‌سی حجم دارند و با گاز و پدال تعبیه شده همانند دوچرخه حرکت می‌کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH