حجم معاملات PEPE از 2.7 میلیارد دلار فراتر رفت!

در روزهای اخیر شاهد افزایش حجم معاملات PEPE بوده‌ایم، به طوری که میزان معاملات آن در دنیای ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته از 2.7 میلیارد دلار فراتر رفت! بر اساس داده‌های CoinMarketCap، با چنین حجم معاملاتی، این ارز توانست پس از اتریوم، بیت‌کوین، استیبل کوین تتر و یو اس‌دی کوین قرار گیرد.

ارز دیجیتال PEPE بیشترین حجم معاملات یعنی 650 میلیون دلار را به خود اختصاص داد. حجم معاملاتی که در آینده انجام می‌شود، بدون شک روی بایننس خواهد بود که در 24 ساعت گذشته 1.4 میلیارد دلار برآورد شده است.

صرافی OKX که یکی از اولین صرافی‌های بود که ارز PEPE را در لیست رمز ارزهای خود قرار داد، اعلام کرد که این رمز ارز اکنون از نظر معاملات در رتبه دوم قرار گرفته است. بایننس نیز به عنوان بزرگترین کیف پول صرافی PEPE شناخته می‌شود که 5.87 درصد عرضه (78 میلیون دلار) دارد.

جالب است بدانید که ارز PEPE در کنار ارز دیجیتال Floki (ارز دیجیتال با لوگوی سگ که از ارز ایلان ماسک الهام گرفته شده) معرفی شده بود.

به این مطلب نیز توجه کنید: ارز PEPE چیست و چگونه آن را بخریم؟

ارز PEPE که در ماه آوریل معرفی شد، رشد خوبی به خود دید و ارزش آن نیز در دو روز گذشته از یک میلیارد دلار گذشت. به طور کلی، حجم معاملاتی 24 ساعته آن بیشتر از 160 درصد برآورد شده که ارزشی برابر با 2,768,360,686 دلار دارد. ارز PEPE با ارزش 1.2 میلیارد دلاری خود، در لیست چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH