نوکیا از 3 گوشی دکمه‌ای جدید خود رسما رونمایی کرد

نوکیا از فیچرفون مقاوم جدید خود با نام نوکیا (2023) 106 در کنار ورژن‌های جدید نوکیا 105 و نوکیا 110 رونمایی کرد. نوکیا 106 از قابلیت‌های مشابه با مدل اخیرا معرفی شده Nokia 105 4G (2023) برخوردار است؛ اما در عین‌حال برخی ویژگی‌های آن ارتقاء پیدا کرده است.

نوکیا 106 مجهز به موزیک پلیر و بازی مشهور Snake است؛ ویژگی‌هایی که در Nokia 105 4G (2023) موجود نیستند. نوکیا پیش‌تر با عرضه تعداد زیادی محصول بادوام، نام خود را به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان فیچرفون مطرح نموده است. فیچرفون‌ها در نخستین روزهای عرضه گوشی‌های موبایل بر بازار حکومت می‌کردند و در آن زمان، نوکیا یکی از بازیگران بزرگ به‌شمار می‌رفت.

با ظهور گوشی‌های هوشمند، فیچرفون‌ها به حاشیه رانده شدند. با این‌حال این دستگاه‌ها کماکان پاسخگوی نیازهای جمعیت عظیمی در بازارهای جهانی هستند. استحکام بالا، قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه و شارژدهی طولانی باتری در فیچرفون‌ها کماکان طرفداران زیادی را به سوی این گوشی‌ها جذب می‌کنند. همچنین فیچرفون برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی و کمپینگ یک گزینه سودمند به‌شمار می‌رود.

رادیو FM بی‌سیم، چراغ قوه و منو سنتی تماس سایر ویژگی‌های نوکیا 105 را تشکیل می‌دهند. نوکیا 106 مجهز به یک MP3 پلیر، بازی Snake و چراغ قوه است. این فیچرفون با یک نوبت شارژ از قابلیت استندبای تا 22 روز و 12 ساعت مکالمه پشتیبانی می‌کند.

کاربران برای گوش دادن به موسیقی بایستی یک کارت حافظه میکرو اس‌دی را بر روی نوکیا 106 قرار دهند. این دستگاه در 3 مدل رنگی مختلف شامل قرمز، فیروزه‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود.

سه گوشی جدید نوکیا از قابلیت اتصال به شبکه 2G برخوردار هستند. اگرچه نوکیا 110 دارای نسخه 4G است که پیش‌تر به بازار عرضه شد. ورژن جدید نوکیا 110 با اتصال 2G صرفنظر از تفاوت‌ در امکانات اتصال شبکه از ویژگی‌های مشابه با نسل قبلی خود برخوردار است.

نوکیا هنوز جزئیات کاملی از قیمت‌گذاری 3 فیچرفون جدید خود را منتشر نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این گجت‌ها با قیمت‌گذاری کاملا مقرون‌به‌صرفه روانه بازار شوند. همچنین نوکیا قصد دارد تا ورژن 4G گوشی‌های نوکیا 105 و نوکیا 106 را تولید نماید. از سوی دیگر گوشی Nokia 110 4G Pro نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

6 در مورد “نوکیا از 3 گوشی دکمه‌ای جدید خود رسما رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH