سامسونگ از مدل‌های اینترپرایز گلکسی A14، گلکسی A34 و گلکسی A54 رونمایی کرد

سامسونگ مدل‌های سازمانی گوشی‌های هوشمند گلکسی A14، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G را در کشور استرالیا عرضه کرد. این گوشی‌ها دارای امنیت ارتقایافته، ابزارها، اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی مورد نیاز برای کسب‌وکارهای سازمانی هستند.

همچنین این دستگاه‌ها با اشتراک 1 ساله Samsung Knox Suite عرضه شده امکانات محافظتی چند لایه در برابر بدافزارها، حملات هک و سایر تهدیدات سایبری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مدل‌های سازمانی گلکسی A14، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G با ابزارهای مدیریت دستگاه و ویژگی‌های امنیتی مضاعف عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها مجهز به ابزار مدیریت موبایلی end-to-end هستند. سامسونگ علاوه بر ارائه به موقع به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت حداکثر 5 سال و همچنین آپدیت‌های عمده سیستم‌عامل اندروید، امکان پشتیبانی از راه دور و دسترس‌پذیری برای مدت حداقل 2 سال را فراهم نموده است.

این موضوع به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ثبات و پایداری خود را در سطح مشخصی حفظ نمایند. این گوشی‌ها به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کنند.

گلکسی A14 اینترپرایز ادیشن، گلکسی A34 5G اینترپرایز ادیشن و گلکسی A54 5G اینترپرایز ادیشن از طریق فروشگاه‌های CompNow، JB Hi Fi Commercial و RTV Computers در استرالیا عرضه خواهند شد.

بازه قیمت‌گذاری این گوشی‌ها از 329 دلار استرالیا (تقریبا 219 دلار) برای گلکسی A14 Enterprise Edition تا 699 دلار استرالیا (تقریبا 465 دلار) برای گلکسی A54 Enterprise Edition متغیر خواهد بود. همچنین سامسونگ حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری OneDrive و اشتراک 6 ماهه نسخه پایه مایکروسافت 365 را در اختیار خریداران گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G قرار می‌دهد.

گری مک‌گرگور؛ معاون ارشد واحد Samsung Experience در شاخه استرالیایی سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد: “ما در سامسونگ نیازهای منحصربه‌فرد کسب‌وکارهای مختلف را درک می‌کنیم و مدل‌های اینترپرایز گوشی‌های سری گلکسی A نشان‌دهنده تعهد ما نسبت به ارائه ابزارهای مورد نیاز مشاغل سازمانی برای دستیابی به موفقیت هستند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH