هواوی از تلویزیون Vision Smart Screen 3 مجهز به دوربین هوش مصنوعی رونمایی کرد

کمپانی هواوی علاوه بر تولید محصولات فناوری مانند گوشی، لپ‌تاپ و غیره، در طراحی و ساخت تلویزیون نیز فعالیت دارد. در حال حاضر، این شرکت از تلویزیون جدید خود یعنی Huawei Vision Smart Screen 3 رونمایی کرده و گفت که این محصول ویژگی‌های جذابی دارد و از یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی نیز برخوردار است!

کیفیت تصاویر مورد مورد تاکید هواوی است، رفرش‌ریت صفحه در این محصول برابر با 240 هرتز بوده و صفحه نمایش 4K نیز می‌تواند حس خوبی را به هر بیننده‌ای منتقل کند. دوربین حسگر هوش مصنوعی به سنسور پردازش مستقلی مجهز شده و از قدرت محاسباتی 1.0T AI پشتیبانی می‌کند. همچنین آن می‌تواند مفاصل استخوان را تشخیص دهد، پرتره‌ها را شناسایی کند، طرز درست نشستن را به کاربران یادآوری کرده و میزان فاصله تا تلویزیون را نیز اعلام کند.

این تلویزیون به فناوری کیفیت تصویر هوآوی مجهز شده که 11 نوع صحنه تصویر را تشخیص می‌دهد و رنگ، کنتراست و سایر موارد را برای ارائه تجربه بهتر تنظیم می‌کند. میزان رفرش ریت این دستگاه 120 هرتز برآورد شده و از طیف رنگی گسترده DCI-P3 92 درصد پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند در هنگام بازی از فرکانس 240 هرتز استفاده کنند. تلویزیون جدید Vision Smart Screen 3 از عملکرد نمایش عمقی صفحه برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت خود را بر روی تلویزیون نمایش دهند.

هواوی اعلام کرده که میزان تاخیر آن کمتر از 80 میلی ثانیه خواهد بود! این رقم بسیار عالی است و فرد می‌تواند عملکرد خود را در زمان واقعی بر روی صفحه نمایش مشاهده کند.

این کمپانی درباره زمان آغاز فروش Huawei Vision Smart Screen 3 اینچنین اعلام کرده است که پیش‌ فروش این محصول از ساعت 21:00 روز 18 می 2023 (28 اردیبهشت 1402) در پلتفرم‌های اصلی این شرکت آغاز شده است!

در آخر نیز باید اشاره کنیم که قیمت نسخه 65 اینچی آن برابر با 4499 یوان (699 دلار آمریکا) بوده و نسخه 75 اینچی Huawei Vision Smart Screen 3 نیز معادل با 5999 یوان (949 دلار آمریکا) قیمت‌گذاری شده است. کمپانی هواوی همچنین اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای اولین عرضه این محصول، از تخفیف 500 یوانی (79 دلار آمریکا) استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH