رندرهای جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در فضای وب منتشر شد

اگرچه در اواخر ماه آوریل امسال، روند افشای داده‌ها پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 متوقف شد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این فرآیند بار دیگر از سر گرفته شده است. به لطف همکاری یک افشاگر با شناسه OnLeaks@ و یک طراح با شناسه MediaPeanut اکنون رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ 5 در فضای آنلاین منتشر شده است.

نمایشگر خارجی، بزرگترین ویژگی ارتقایافته دستگاه به‌شمار می‌رود. این نمایشگر دارای طراحی پوشه‌ای شکل بوده و اندازه آن در مقایسه با مدل نسل قبلی به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر است. صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 4 دارای اندازه 1.9 اینچی است؛ در حالی‌که گلکسی زد فلیپ 5 از نمایشگر خارجی با اندازه 3.4 اینچ بهره خواهد برد.

بر اساس شنیده‌ها گوشی تاشو جدید موتو ریزر 40 اولترا مجهز به نمایشگر خارجی بزرگ‌تری با اندازه 3.5 اینچ خواهد بود. نمایشگر اصلی گوشی دارای اندازه 6.7 اینچی بوده و در این میان به برخی جزئیات دیگر از جمله مشخصات سیستم دوربین پشتی دوگانه نیز اشاره شده است.

همچنین اطلاعات مربوط به ابعاد گلکسی زد فلیپ 5 نیز فاش شده است. بر این اساس گوشی تاشو صدفی‌شکل آینده سامسونگ در وضعیت باز شده از ابعادی معادل 165×71.8×6.7 میلی‌متر برخوردار خواهد بود.

با توجه به آخرین اطلاعات لو رفته انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده و در روز 26 جولای (4 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی شود. نمایشگر خارجی گوشی امکان تعامل کاربر با اعلان‌ها، کنترلرهای موسیقی و سایر ویژگی‌های ضروری را فراهم می‌کند.

الگوی طراحی گوشی با سیستم‌عامل آن یکپارچه‌سازی شده و این موضوع موجب شگفت‌زدگی علاقه‌مندان به دنیای فناوری خواهد شد. همچنین میزان چین و چروک‌های قابل رویت روی نمایشگر نیز کاهش یافته و این دستگاه با قیمت‌گذاری پایه حدودا 999 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

قابلیت اجرای تعداد بیش‌تری از برنامه‌ها روی نمایشگر خارجی گوشی به‌صورت تمام‌صفحه یکی از امکانات مورد نظر کاربران قلمداد می‌شود. به هرحال در مقطعی از زمان، نخستین مدل‌های آیفون اپل دارای نمایشگر 3.5 اینچی بودند و روی همین صفحه‌نمایش، ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH