جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی F54 در فضای وب منتشر شد

سامسونگ در آستانه رونمایی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام گلکسی F54 قرار دارد. این دستگاه‌ از چند ماه قبل در کانون توجه قرار گرفته و بر اساس گزارش‌های اخیرا منتشر شده احتمالا گران‌قیمت‌ترین گوشی هوشمند سری F سامسونگ به‌شمار خواهد رفت.

اکنون جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین، قیمت‌گذاری و برخی مشخصات فنی این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده است.

به گفته یک افشاگر با نام Mukul Sharma، سامسونگ گلکسی F54 احتمالا با برچسب قیمتی 33 هزار روپیه (تقریبا 362 دلار) معرفی خواهد شد. اگرچه به ظرفیت رم و حافظه داخلی دستگاه هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

همچنین گلکسی F54 مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود خواهد بود. از جمله ویژگی‌های شاخص دوربین می‌توان به حالت Nightography و تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر (Super Steady OIS) اشاره کرد. این ویژگی‌ها تجربه عکاسی با گوشی را به سطح بالاتری ارتقاء خواهند داد.

سیستم دوربین پشتی سه‌گانه از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی گلکسی F54 از طریق تراشه اگزینوس 1380 تامین شده و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی آن نیز از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این محصول به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH