مایکروسافت به‌دنبال یکپارچه‌سازی ربات چت ChatGPT با ویندوز 11 است

مایکروسافت از به‌روزرسانی مهم ویندوز 11 برای طرفداران ربات چت هوش مصنوعی مشهور جهان موسوم به ChatGPT رونمایی کرد. بر این اساس رابط اختصاصی بینگ مبتنی بر ChatGPT به‌طور مستقیم در ویندوز 11 ایجاد خواهد شد. در این میان ربات چت جدید با نام Windows Copilot از طریق نوار وظیفه ویندوز 11 به‌طور مستقیم قابل دسترس خواهد بود.

این موضوع، دسترسی به ربات و تغییر تنظیمات مربوط به آن‌را برای کاربران تسهیل می‌کند. همچنین Copilot نوشتن متون و کامپایل محتوا (به‌عنوان مثال از کلیپ‌بورد) را آسان‌تر خواهد کرد. از طرفی Windows Copilot دسترسی به امکانات فعلی بینگ و ChatGPT را تسهیل می کند. پانوس پانای؛ مدیر محصولات شرکت مایکروسافت ضمن توضیحاتی خاطرنشان کرد:

“همانند بینگ چت، این‌بار نیز کاربران می‌توانند طیف وسیعی از سوالات ساده تا پیچیده را از Windows Copilot بپرسند. چنان‌چه بخواهم با خانواده خود در قبرس تماس بگیرم؛ در این‌صورت می‌توانم سریعا زمان محلی را بررسی نموده و از بیدار نکردن آنها در نیمه شب مطمئن شوم. چنان‌چه به‌دنبال برنامه‌ریزی برای سفر به قبرس جهت ملاقات با خانواده خود باشم؛ در این‌صورت می‌توانم از Windows Copilot درخواست کنم تا طی تعطیلات زمستانی برای خانواده من بلیط سفر و محل اقامت پیدا کند.”

یکپارچه‌سازی بینگ مبتنی بر ChatGPT روی ویندوز 11 احتمالا در ماه ژوئن 2023 عملیاتی شده و این ابزار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH