P7 با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود معرفی شد!

دیروز کمپانی چینی و معتبر هوآوی از نسخه جدید یکی از آخرین پرچم‌دارهای محبوبش، که دارای صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود است رونمایی کرد!

امروز این شرکت سعی کرد تا در توضیحی خلاصه و مفید این گوشی را به طور رسمی معرفی کند. در ابتدای امر باید بگوییم که نام این گوشی به طور کامل Ascen P7 Sapphire خواهد بود و فعلا تنها جهت ارائه در چین تولید شده است.  با توجه به اعلام رسمی این کمپانی در خصوص عرضه این محصول جدید در چین، به نظر می‌رسد عرضه بین‌المللی این گوشی نیز به طور محدود و تنها در نقاط خاصی صورت گیرد! این شرکت اعلام کرده است که این نسخه از p7 توانایی ارتباط در شبکه 4G LTE را نیز داراست. که این نشان می‌دهد احتمالا در خود چین نیز توسط یک اپراتور خاص عرضه خواهد شد.

این نسخه با صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD و پردازنده 8 هسته‌ای HiSilicon Kirin 910T با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. دوربین پشتی این محصول 13 مگا پیکسل بوده و دوربین جلوی آن 8 مگا پیکسل است که در نوع خود جالب است!

احتمالا در روزهای آینده اخبار جدیدی از این گوشی و مشخصاتش در رسانه‌ها منتشر خواهد شد. چیزی که هم اکنون جالب به نظر می‌رسد، استفاده این کمپانی از یاقوت کبود برای صفحه نمایش محصولاتش پیش از کمپانی اپل و محصول خاصش یعنی آیفون 6 است! این عمل هوآوی می‌تواند معرفی آیفون 6 با صفحه نمایش یاقوت کبود را کمی به حاشیه ببرد! چون دیگر جز اولین ها نخواهد بود!

p7

1 در مورد “P7 با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH