ال‌جی از ساعت هوشمند و گرد خود با نام G Watch R رونمایی کرد!

LG_G_WATCH_R_01

به نظر می‌رسد که ظاهر ساعت‌های هوشمند امروزی که همگی به شکل مربع طراحی شده‌اند، چندان به مذاق کاربران خوش نیامده و پس از آنکه موتورولا، ساعت زیبا و تقریبا گرد (این ساعت کاملا دایره‌ای شکل نیست) خود را معرفی کرد، حالا کمپانی ال‌جی، مدل G Watch R که شباهت زیادی با ساعت‌های اسپورت دارد، قبل از نمایشگاه IFA رسانه‌ای کرده تا این ساعت اندرویدی، اولین دستگاه کاملا گرد در نوع خودش باشد که ویژگی صفحه نمایش کاملا دایره‌ای  P-OLED را دارد. در ادامه، بیانیه کمپانی ال‌جی در ارتباط با این ساعت زیبا را می‌خوانید. به زودی و در نمایشگاه برلین، این ساعت را از نزدیک برای شما بررسی کرده و نکات بیشتری را برایتان بازگو خواهیم کرد.

پس از اینکه ال‌جی در ماه جون یکی از اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید را به بازار عرضه کرد، این شرکت با ارایه محصول ساعت اندرویدی جدیدش در نمایشگاه IFA 2014 که هفته آینده در برلین برگزار خواهد شد، فعالیت‌هایش را در این زمینه به سرعت افزایش داده است.
G Watch R ال‌جی اولین ساعت هوشمند دنیاست که از صفحه نمایش کاملا دایره ای P-OLED بهره می‌برد و به این صورت 100 درصد سطح روی ساعت را برای کاربر قابل استفاده می‌کند.

چشمگیرترین ویژگی این ساعت جدید صفحه نمایش کاملا دایره‌ای شکل P-OLED با سایز 1.3 اینچی آن است که تصاویر در این دستگاه شفافیت فوق العاده‌ای حتی با وجود نور خورشید دارند و همچنین شفافیت بالای تصاویر با قرار گرفتن صفحه نمایش در هر زاویه ای حفظ می‌شود. این ساعت مجهز به پردازنده قدرتمند 1.2 گیگا هرتزی Snapdragon 400 است و همچنین 4 گیگا بایت حافظه و 512 مگابایت RAM و یک باتری 410 میلی‌آمپری دارد. این ساعت اندرویدی به سادگی همه برنامه‌های موجود در Google Play Store که سازگار با ویژگی‌هایش باشند، اجرا می‌کند. G Watch R با داشتن استاندارد IP67، به صورتی طراحی شده که بیش از 30 دقیقه در عمق یک متری آب کار می‌کند.

این ساعت هوشمند ال‌جی با داشتن Android Wear در هسته‌اش، اطلاعات مورد نظر و ضروری را از طریق سیستم تشخیص صدا، دقیقا در زمان و مکان درست ارایه می‌کند. G Watch R مجموعه‌ای از اَپ‌های مربوط به سلامت ال‌جی را دارد و با وجود حسگر PPG که در دستگاه تعبیه شده، به ویژگی تشخیص ضربان قلب نیز مجهز است. همچنین تذکرهای هوشمندانه این ساعت به کاربران، تماس‌های از دست رفته و پیام‌ها، قرارها، رویدادها و پیش بینی‌های وضعیت آب و هوای محل مورد نظرشان را یادآور می‌شود.

طراحی G Watch R با ظرافت هنرمندانه‌ای همراه بوده که خاطره ساعت‌های مچی قدیمی را زنده می‌کند. با وجود صفحه دایره‌ای شکل، این ساعت اندرویدی ظریف در فریم قدرتمند، مقاوم و بدون لکه فولادی خود حالت منحنی کلاسیکی دارد. بند چرمی قابل تعویض 22 میلیمتری این ساعت نیز تکمیل کننده زیبایی و ظرافت آن است و به علاوه حالت شیک و با کلاسی نیز به آن می‌بخشد.

به گفته جونگ سئونگ پارک، رئیس و مدیرعامل کمپانی گوشی همراه ال‌جی الکترونیک: “چیزی که در این سال‌های ساخت ساعت در کمپانی برایمان قابل توجه بوده، این است که تولیدات این بخش قابل مقایسه با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها نیستند. ساعت‌ها وسایل شخصی هستند و کاربرها می‌خواهند از بین چندین گزینه حق انتخاب داشته باشند. بنابراین ما در واقع طراحی مدل G Watch را با ارایه مدل G Watch R تکمیل کردیم. مشتریان با انتخاب هر کدام از این دستگاه‌ها پشیمان نمی‌شوند.”

G Watch R در اوایل زمستان 2014 به بازار عرضه خواهد شد. قیمت‌ها و دیگر جزئیات هم زمان با ارایه محصول به بازار ذکر می‌شوند.

LG_G_WATCH_R

خصوصیات کلیدی:

  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon 400
  • صفحه نمایش: P-OLED 1.3 اینچی (320 در 320 پیکسل)
  • حافظه: 4 گیگا بایت داخلی و 512 مگا بایت RAM
  • باتری: 410mAh
  • سیستم عامل: اندروید (سازگار با اسمارت فون‌هایی که از اندروید 4.3 با بالاتر بهره می‌برند)
  • حسگرها: 9-axis ،Accelerometer ،Compass ،Barometer ،PPG
  • رنگ: مشکی
  • دیگر ویژگی‌ها: ضد آب و گرد و غبار(IP67)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH