راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی روز دنیا

خرید دستگاه تصفیه آب همانند سایر دستگاه ها نیازمند این است که ابتدا با انواع آن ها آشنا شویم و بهترین مارک آن ها را بشناسیم. همان طور که می دانید به دلیل آلودگی های بسیار زیاد موجود در آب، آب آشامیدنی لوله کشی کیفیت چندانی ندارد و آشامیدن آن در دراز مدت آسیب های زیادی به سلامتی ما خواهد زد. دستگاه تصفیه آب راه حلی است برای خلاص شدن از این آلاینده ها ی مضر. برای این که بهترین آب تصفیه کن را برای منزل خود تهیه نمایید در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید تا توضیحاتی درباره ی بهترین برند های این دستگاه و همچنین انواع آب تصفیه کن خانگی و مرکز خریدی مطمئن و معتبر جهت مشاوره خرید آب تصفیه کن و خرید اینترنتی به شما معرفی نماییم.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب

برند های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. برای انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب، دستگاه ها ی تایوانی بهترین گزینه می باشند. تصفیه آب خانگی تایوانی اصل علاوه بر این که از نظر قیمت بسیار مناسب و مقون به صرفه هستند، کارایی بالایی دارند و کیفیت قطعات به کار رفته در آن ها بسیار عالی می باشد. اغلب این آب تصفیه کن ها از فناوری اسمز معکوس بهره می برند که قوی ترین روش برای زدودن انواع آلودگی ها ی آب است. سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو برترین مارک ها ی تصفیه آب در دنیا می باشند که ساخت تایوان هستند و به سر تا سر دنیا صادر می شوند و در ایران نیز نمایندگی دارند. دستگاه تصفیه آب تایوانی استاندارد ها و تاییدیه های بین المللی مثل  FDA,NSF,CE,QW  را دریافت کرده است و بر طبق استاندارد های روز دنیا تولید می شوند. استفاده از بهترین تکنولوژی ها و هم چنین مواد اولیه با کیفیت باعث شده تا این دستگاه ها هم بازدهی قوی ای داشته باشند و هم طول عمر آن ها زیاد باشد.

انواع آب تصفیه کن خانگی

دستگاه های تصفیه آب با توجه به نوع روش تصفیه و تکنولوژی به کار رفته انواع مختلفی دارند. در چندین سال اخیر اغلب دستگاه ها دارای فناوری اسمز معکوس هستند که روش جدیدی برای تصفیه آب است. اما تا قبل از آن از روش اولترافیلتراسیون برای از بین بردن آلودگی های آب استفاده می شد که تا همین الان نیز در برخی دستگاه ها از این روش استفاده می شود. برای شناخت بیشتر این روش ها در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد تا با تفاوت های آن نیز آشنا شوید.

  • تصفیه آب اسمز معکوس

اسمز معکوس فرایندی است که در آن با استفاده از یک پمپ، آب با فشار بسیار زیاد از فیلتر ممبران دستگاه که دارای میلیون ها منافذ بسیار ریز می باشد عبور کرده و هر نوع آلاینده ای را تا اندازه ی 0001/0 میکرون از بین می برد. این عمل باعث می شود که سختی آب به مقدار خیلی زیادی کاهش پیدا کند و یون های آن نیز حذف شوند. در نتجه آب یز شیرین می شود. دستگاه اسمز معکوس برای هر نوع آلودگی آب مناسب می باشد و توصیه می کنیم که اگر سختی آب دارید حتما از این نوع دستگاه استفاده نمایید. تصفیه آب اسمز معکوس اغلب به صورت تصفیه آب 6 مرحله ای می باشد که دارای فیلتر های پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال هستند. اما این دستگاه ها مراحل بیشتری هم می توانند داشته باشند و با اضافه کردن یک یا دو فیلتر کارایی آن ها افزایش می یابد. تصفیه آب خانگی RO دارای یک مخزن آب هم می باشد که می توان از ذخیره ی آب آن استفاده کرد حتی در مواقعی که برق یا آب قطع باشد. مدل های زیر سینکی این دستگاه بیشتر مورد استفاده می گیرد چرا که هم کاربرد بهتری دارند و قیمت آن ها نیز مناسب تر از مدل های رومیزی می باشد. تصفیه آب زیر سینکی مراقبت کمتری نیاز دارد و تنها باید فیلتر ها ی آن به طور منظم تعویض شوند.

  • تصفیه آب قلیایی

گفتیم که دستگاه های اسمز معکوس می توانند انواع مختلفی داشته باشند و مراحل تصفیه در آن ها متفاوت است. یکی از انواع آن ها تصفی آب قلیایی می باشد. این دستگاه مزیت های زیادی دارد. ابتدا این که در مرحله ی هفتم آن بعد از فیلتر مینرال فیلتر قلیایی یا آلکالاین قرار می گیرد. حال کاربرد این فیلتر چیست؟ در توضیحاتی که راجع به اسمز معکوس دادیم گفتیم که این فرایند تمامی املاح آب را از بین می برد. یعنی مواد معدنی آب نیز حذف می شوند و آب حالت اسیدی پیدا می کند. PH یا همان سختی آب مناسب آشامیدنی باید بالای عدد 7.5 باشد که به آن آب قلیایی می گوییم. فیلتر قلیایی وظیفه ی افزایش سختی آب را دارد. به طوری که می تواند مواد و املاح معدنی مورد نیاز بدن را به آب برگرداند اما به اندازه ی استاندارد که مضر برای سلامتی نباشد. در نتیجه هم آب از حالت اسیدی خود خارج می شود و هم خاصیت های مفید معدنی آن حفظ می شود.

  • تصفیه آب اولترافیلتراسیون

تصفیه آب اولترا فیلتراسیون یک دستگاه بدون برق، پمپ و مخزن می باشد. یعنی تنها با استفاده از تعدادی فیلتر می تواند مواد جامد و رسوبات آب را از بین ببرد. این روش قدرت زیادی در جذب مواد درشت آب مثل گل و لای و شن و ماسه دارد و هم چنین مواد شیمیایی محلول در آب مثل کلر را نیز حذف می کند و باعث شفاف شدن رنگ آب و بهبود طعم و مزه ی آن می شود. اما به دلیل آن که منافذ فیلتر ها ی آن بزرگ تر از اسمز معکوس است بسیاری از مواد مضر را می تواند از بین ببرد از جمله فلزات سنگین، نیترات و میکروب هاو  املاح آب. اما نمی توان گفت که این دستگاه ضعیف می باشد چرا که برای آب هایی که سختی کمی دارند اما رسوبات زیاد بسیار مناسب می باشد. قیمت ارزان تری هم نسبت به دستگاه ها ی اسمز معکوس دارد که یکی از مزایای آن می باشد.

مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب

مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز فروش معتبر و رسمی به شما این امکان را می دهد تا بهترین آب تصفیه کن را برای خود تهیه نمایید. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده ی انواع دستگاه ها ی تصفیه آب اصل تایوان می باشد که امکان خرید اینترنتی را نیز برای سهولت مشتریان خود فراهم کرده است. ساین راد گستر نوین مجموع ای از بهترین دستگاه ها با معتبر ترین برند های دنیا می باشد که به صورت آنلاین می تواند آن ها را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که تمامی این محصولات دارای گارانتی می باشد و خیالتان از بابت اصل بودن مارک دستگاه راحت خواهد بود. همم چنین قیمت دستگاه تصفیه آب نیز مناسب تر از فروشندگان متفرقه می باشد چرا که این شرکت بدون واسطه آن ها وارد کرده و به فروش می رساند. برای دریافت راهنمای خرید تصفیه آب و مشاوره رایگان همین حالا می توانید به پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH