گوشی موتو جی استایلوس 5G 2023 با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رسما معرفی شد

موتورولا از سومین نسل گوشی موتو جی استایلوس 5G رونمایی کرد. این گوشی یکی از نخستین دستگاه‌های عرضه شده با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 محسوب می‌شود. این دستگاه مجهز به قلم استایلوس شاخصی بوده که در کنار درگاه شارژ قرار می‌گیرد. با این‌حال قلم مورد اشاره هیچ‌کدام از ترفندهای جذاب بلوتوث یا حساسیت نسبت به فشار که در قلم S Pen سامسونگ گلکسی S23 اولترا موجود است را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

موتو جی استایلوس 5G 2023 با محوریت یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی تولید شده است. حفره کروی‌شکل کوچک در قسمت جلویی دستگاه از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

مدل جدید Moto G Stylus مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.88 و پیکسل‌های درشت 1.0 میکرونی است. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی به‌عنوان یک ماژول ماکرو نیز عمل نموده و کاربران را از وجود یک دوربین ماکرو اختصاصی بی‌نیاز می‌کند.

از جنبه نرم‌‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MyUX موتورولا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 هستیم. موتورولا عرضه یک به‌روزرسانی عمده اندروید و آپدیت‌های امنیتی 3 ساله را برای این گوشی هوشمند تضمین نموده است. همچنین این دستگاه مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 20 واتی است.

اسپیکرهای استریو، جک صوتی هدفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی، سایر ویژگی‌های شاخص موتو جی استایلوس 5G 2023 را تشکیل می‌دهند.

موتو جی استایلوس 5G 2023 در مدل‌های رنگی مشکی (Cosmic Black) و قرمز (Rose Champagne) روانه بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 399 دلاری در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. مشتریان از روز 2 ژوئن (12 خرداد ماه) می‌توانند این گوشی را از فروشگاه Cricket Wireless خریداری نمایند.

مدل آنلاک شده دستگاه از روز 16 ژوئن (26 خرداد ماه) از طریق فروشگاه‌های موتورولا، آمازون و BestBuy در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH