محصولات جدید معرفی شده توسط اپل در رویداد WWDC 2023 را ببینید + ویدیو

شرکت اپل اخیرا ضمن برگزاری رویداد WWDC 2023 از هدست واقعیت ترکیبی جدید خود با نام ویژن پرو رونمایی کرد. این هدست یک محصول چشمگیر با قیمت‌گذاری خیره‌کننده 3499 دلاری به‌شمار رفته و در اوایل سال 2024 برای خرید قابل دسترس خواهد بود. تیم کوک؛ مدیرعامل اپل با درک اهمیت این لحظه به منظور معرفی پیچیده‌ترین محصول کمپانی تا به امروز از استیو جابز؛ رهبر فقید اپل الگوبرداری کرد.

چنان‌چه به هر دلیل موفق به تماشای مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل نشده‌اید؛ در این‌صورت می‌توانید ویدیوی مربوط به هدست جدید ویژن پرو را در ادامه مشاهده نمایید. تیم کوک با تکرار اظهارات استیو جابز هنگام رونمایی از ویژگی مولتی تاچ در گوشی‌های آیفون طی سال 2007 اعلام کرد که مدل ورودی ویژن پرو به‌صورت جادویی عمل خواهد کرد. وی در ادامه پیرامون ایجاد مدل‌های ورودی مانند موس برای کامپیوترهای مک و چرخ کلیک برای آیپاد توضیحاتی ارائه کرد.

کاربران اپل ویژن پرو به منظور پیمایش در دستگاه از چشم‌ها، دست‌ها و صدای خود استفاده خواهند کرد. همچنین اپل از برخی ویژگی‌های جالب و جدید برای سایر دستگاه‌های خود از جمله Name Drop رونمایی کرد. این ویژگی به کاربران آیفون امکان می‌دهد تا اطلاعات دفترچه مخاطبان گوشی خود را به یک گوشی آیفون دیگر در فاصله نزدیک منتقل نمایند.

کاربران می‌توانند پوستر تماس خود را تنظیم نموده و این پوستر هنگام برقراری تماس‌های تلفنی و فیس تایم نمایش داده می‌شود. همچنین هنگام برقراری تماس‌های فیس تایم در صورت در دسترس نبودن مخاطب مورد نظر برای چت تصویری می‌توان برای وی یک پیام ویدیویی را ارسال کرد.

تایمرهای چندگانه مشخصه‌ای است که کاربران از مدت‌ها قبل منتظر عرضه آن بودند و به‌زودی در دستگاه‌های آیفون، آیپد و اپل واچ قابل دسترس خواهد بود. شارژ کردن آیفون با صفحه‌نمایش در حالت افقی، دستگاه را به ساعت زنگ‌دار، موزیک پلیر یا اسکوربرد تبدیل می‌کند. این ویژگی استندبای نامگذاری شده است. عملکرد ویژگی جدید تصحیح خودکار (Auto Correction) نیز بهبود یافته است.

چنان‌چه موفق به تماشای رویداد WWDC 2023 نشده‌اید؛ در این‌صورت می‌توانید ویدیوی تهیه شده توسط اپل از این مراسم را در ادامه مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH