ترکیبی که دنیای شبکه‌های اجتماعی را تغییر می‌دهد؛ اینستاگرام با هوش مصنوعی ادغام می‌شود؟

در دنیای همواره در حال تحول رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام با ارائه ویژگی‌های جذاب همواره کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند. جدیدترین اخبار منتشر شده از احتمال ادغام ربات چت هوش مصنوعی با پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری تصاویر حکایت دارند.

یک متخصص مهندسی معکوس با نام الساندرو پالوزی اخیرا تصاویر اسکرین‌شاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهند اینستاگرام روی توسعه یک مشخصه مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند. این عامل قادر به پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره است.

چنان‌چه این گمانه‌زنی صحیح باشد؛ در این‌صورت اینستاگرام در کنار اسنپ‌چت به یکی از نخستین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مجهز به ربات چت تبدیل خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام در مقایسه با ربات چت اسنپ‌چت از توانایی بالاتری برخوردار است.

هدف ربات چت مورد اشاره، کمک‌رسانی به افرادی است که در زمینه نگارش پیام دچار مشکل هستند. این ربات با تکیه بر توانایی خود در ارائه راهنمایی و پشتیبانی به کاربران کمک می‌کند تا پاسخ کاملی را ارائه نمایند. هنگامی‌که یک کاربر به‌دنبال دریافت مشاوره در زمینه مد، سفر یا هر موضوع دیگری باشد؛ ربات چت احتمالا به‌ همراهی ارزشمند برای وی بدل خواهد شد.

یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد این ویژگی، پتانسیل کاربران برای انتخاب طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها برای ربات چت خود است. تصور کنید که می‌توانید از شخصیت‌های مختلف با سبک و لحن گفتاری منحصربه‌فرد استفاده کنید. بدین‌ترتیب شما مطابق سلیقه خود می‌توانید یک شخصیت شوخ طبع یا آرام و آگاه را انتخاب کنید.

بعلاوه به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام در صدد یکپارچه‌سازی ربات چت با مکالمات جاری است. کاربران با استفاده از منشن کردن ربات چت می‌تواند آن‌را در بحث‌های موجود وارد نماید. این ویژگی می‌تواند تعاملات روان‌تر و جذاب‌تر را تسهیل نموده و تجربه کلی کاربران را بهبود دهد.

اگرچه برای ارائه این ویژگی، جدول زمانی دقیقی منتشر نشده است؛ اما اظهارات قبلی مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل متا نشان می‌دهد که کمپانی به شکلی جدی سرگرم بررسی شخصیت‌های هوش مصنوعی برای اینستاگرام، مسنجر و واتس‌آپ است.

الساندرو پالوزی که در زمینه کشف ویژگی‌های آینده دارای سابقه درخشانی است نیز چنین ادعایی را مورد تائید قرار داده است. در گذشته نیز وی چند هفته قبل از معرفی رسمی سیستم تائید پولی اینستاگرام توسط متا موفق به شناسایی این ویژگی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH