زمان معرفی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ به‌طور رسمی اعلام شد

طی هفته گذشته لی یانگ هی؛ رئیس مرکز بازاریابی جهانی Samsung DX تائید کرد که رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در شهر سئول کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. با این‌حال وی به محل برگزاری این رویداد هیچ اشاره‌ای نکرد. اما امروز سامسونگ با ارسال یک یادداشت مطبوعاتی برای رسانه‌ها تائید کرد که رویداد آینده Galaxy Unpacked در مرکز همایش COEX واقع در منطقه گانگنام سئول برگزار می‌شود.

این مکان منحصربه‌فرد به جهانیان امکان می‌دهد تا ترکیبی جذاب از گذشته، حال و آینده شهر سئول را در مقابل دیدگان خود تجسم نمایند. از زمان برگزاری اولین رویداد Galaxy Unpacked طی سال 2010 در شهر لاس‌وگاس، سامسونگ همواره از این مراسم جهانی و بزرگ در شهرهای کلیدی سراسر جهان از جمله بارسلون، برلین، لندن و نیویورک میزبانی نموده است.

با برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در شهر سئول، سامسونگ مسیر خود برای رونمایی از دستگاه‌های تاشو را تغییر داده و بر شهرهای مختلف فرهنگی پیشرو در سراسر جهان که دقیقا با موضوع تعیین شده برای هر رویداد همسو هستند؛ تمرکز خواهد کرد.

به گفته سامسونگ، سئول به‌دلیل نقش موثر خود بر فرهنگ پویا و نوآوری در عرصه جهانی به‌عنوان محل برگزاری مراسم انتخاب شده است. در عین‌حال این موضوع نشان‌دهنده اعتماد بالای سامسونگ به دستگاه‌های تاشو تولیدی خود است. اگرچه غول کره‌ای به نام محصولات مورد نظر جهت معرفی در رویداد آینده Galaxy Unpacked اشاره نکرده است؛ اما در عین‌حال خبر معرفی دستگاه‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 طی این مراسم را تائید نموده است.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که رویداد آینده Galaxy Unpacked در آخرین هفته از ماه جولای برگزار می‌شود. این موضوع، شایعات پیشین در خصوص برگزاری مراسم طی روز 26 جولای (4 مرداد ماه) را مورد تائید قرار می‌دهد.

در ادامه تصاویر سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe و یک طراح معتبر با نام Smartprix ارائه شده‌اند را مشاهده می‌کنید:

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH