با کابین و داشبورد فضایی پژو 3008 آشنا شوید + گالری تصاویر

کمپانی پژو در گذشته نیز اعلام کرده بود که محصول جدید این شرکت یعنی پژو 3008 با دیگر محصولات موجود تفاوت عمده‌ای خواهد داشت. اکنون طبق اطلاعات مختلف، مشخص شده که نسخه جدید پژو 3008 در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) وارد بازار می‌شود.

پژو 3008 جدید مدل 2024، اولین خودرویی است که با قابلیت پانوراما i-Cockpit جدید ساخته شده است. پژو این صفحه نمایش را به صورت خمیده طراحی کرده که از وضوح بالا 21 اینچی برخوردار است. این نمایشگر از سیستم اطلاعات سرگرمی و ابزار استفاده می‌کند.

در سمت چپ صفحه پانوراما، یک نمایشگر حضور دارد که میزان سرعت خودرو، انتقال، مصرف برق و سایر داده‌ها را نشان می‌دهد. در سمت راست نیز صفحه نمایش دیگری قرار گرفته که برای راننده و سرنشینان قابلیت دسترسی دارد.

کنترل هوای داخل کابین، جهت‌یابی، موسیقی و سایر تنظیمات بر عهده این نمایشگر خواهد بود.

علاوه بر آن، یک صفحه لمسی جداگانه i-Toggles نیز درون کابین تعبیه شده که می‌توان برای عملکردهای سریعی همچون تماس با یک مخاطب، شروع رانندگی، یافتن دمای مناسب کابین، پیدا کردن برنامه رادیویی ایده‌ال و غیره از آن بهره برد.

در حال حاضر، دنده اتوماتیک از کنسول میانی جدا شده و کلیدهای آن درست در کنار کلید استارت/ استاپ ماشین روی داشبورد نصب شده‌اند. این امر موجب شده تا فضای بیشتری در بین صندلی‌ها به وجود بیاید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH