گوشی ارزان‌قیمت‌ ردمی 12 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره گوشی هوشمند ارزان‌قیمت‌ ردمی 12 در کشور تایلند رونمایی شد. بعلاوه ردمی همزمان با معرفی این محصول، فروش آن‌را نیز آغاز کرد.

این گوشی تنها با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با این‌حال میانگین قیمت اعلام شده برای این دستگاه تنها برابر با 150 دلار است.

ردمی 12 مجهز به یک نمایشگر 6.79 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 550 شمع بر مترمربع است. این گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت بوده و مشخصه مذکور با کلید پاور روی پنل جانبی بدنه دستگاه ادغام شده است.

دوربین جلویی این گوشی هوشمند مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. پیکره‌بندی دوربین پشتی دستگاه از سنسورهایی با رزولوشن 50، 8 و 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. پلتفرم سخت‌افزاری گوشی بر پایه تراشه هلیو G88 ساخت شرکت مدیاتک بنا شده و انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می‌شود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی هوشمند از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. پیکره‌بندی سخت‌افزاری گوشی شامل تراشه NFC، پورت USB-C و جک استاندارد هدفون است.

1 در مورد “گوشی ارزان‌قیمت‌ ردمی 12 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH