راه اندازی بخش بازی‌های داغ!

اگر به گرما حساسیت دارید، پس همین جا توقف کنید و وارد نشوید!! زیرا ما قصد داریم از این به بعد بازی‌های داغ و جذاب را به روش خودمان (یعنی متفاوت!) به شما معرفی کنیم و از آنجایی که می‌دانیم میزان گرمای انتقال یافته بسیار بالا خواهد بود، پس یا قبل از آن یخ در بهشت بخورید و وارد شوید و یا خودتان را برای سوختن آماده کنید!

همان طوری که می‌دانید روزانه ده‌ها و شاید هم صدها عنوان جدید و جالب به فروشگاه‌های بازی تلفن‌های همراه وارد می‌شود و هرچقدر هم که ما بخواهیم سرعت داشته باشیم، اما باز از قافله عقب خواهیم ماند. البته درصد بیشتر این افزودنی‌های مجاز! چندان به درد بخور نیستند اما پیدا کردن آن موارد خوب و دوست داشتنی، خود نیاز به صرف زمان زیادی دارد و حتی ممکن است یک عنوان جذاب، صرفا برای همه هم قشنگ نباشد!

بدین منظور ما تصمیم گرفتیم تا بازی‌هایی که خودمان تجربه می‌کنیم و از انجام آن لذت می‌بریم را برای استفاده شما عزیزان به صورت اختصاصی نقد و بررسی کرده و حدالمقدور لینک دانلود آن را نیز قرار دهیم تا اگر خوشتان آمد، شما نیز مشغول انجام آن شوید و بیهوده وقت خودتان را صرف عنوانی که نمی‌دانید تا چه اندازه جذاب است نکنید!

پس همچنان با آی تی رسان همراه باشید که بازی‌های داغ و سوزاننده به زودی بر روی سایت قرار خواهند گرفت (به منظور ایمنی بیشتر کپسول آتش نشانی در کنارتان باشد!).

3 در مورد “راه اندازی بخش بازی‌های داغ!”

  1. ای ول بابا شما خیلی کارتون درسته…
    فقط شما که زحمت میکشین یه لینک دانلود هم بذارین که دیگه دعای خیرمون بدرقه راهتون باشه 😀

  2. کار بسیار جالبی هست . امیدوارم موفق باشید .

    من در قسمت آی تی رسان از عاشقان دعوت می کند ! فرم رو فرستادم ولی شما اصلا جواب هم ندادید !

    1. مدیریت سایت

      دوست عزیز ما به تمام ایمیل‌های رسیده پاسخ دادیم
      به احتمال فراوان یا ایمیل را اشتباه وارد کرده بودید و یا بر اثر برخی اختلالات به شما نرسیده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH