سونی چه تیزر‌هایی را برای محصولات خود در 2014 IFA منتشر کرده است؟

هفته دیگر کنفرانس 2014 IFA به صورت رسمی در برلین شروع خواهد شد و این کمپانی‌ها هستند که هر کدام خود را آماده می‌کنند تا به بهترین صورت محصولات جدید خود را رونمایی کنند. در این نمایشگاه، سونی نیز در کنار سایر کمپانی‌ها محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد که طبق اخبار منتشر شده این محصولات اکسپریا Z3، اکسپریا Z3 کامپکت، تبلت اکسپریا Z3 کامپکت به همراه ساعت و دستبند هوشمند خواهد بود که اگر این چنین باشد سونی با سبد پرتری نسبت به رقبا وارد نمایشگاه خواهد شد.

سامسونگ سعی کرده که پیش از معرفی گلکسی نوت 4 برخی از ویژگی‌های آن را در چندین ویدیو تبلیغاتی به نمایش بگزارد که گویا سونی نیز قصد چنین کاری را دارد. پیش‌تر سونی در ویدیویی تنها در یک ثانیه تصویری از سه محصول را به نمایش گذاشته بود که در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند و طبق اطلاعات ما در این تصویر شاهد اسمارت فون‌ها و تبلت ذکر شده در بالا بودیم.

SONY-IFA-2014-1

بعد از این ویدیو سونی تصاویری را منتشر کرد که تا حدودی نامفهوم هستند. به‌طور مثال در تصویر زیر سونی دو عدد را قرار داده است که سومین  آن‌ها به صورت علامت سوال است.

SONY-IFA-2014

این اعداد ما را به یاد چیزی جز ابعاد اسمارت فون‌ها نمی‌اندازد. اگر این اعداد مربوط به یکی از گوشی‌هایی باشد که سونی در این مراسم رونمایی خواهد کرد، ضخامت این دستگاه واقعا باریک است (6.4 میلی‌متر). طول آن نیز طبق تصویر 124 میلی‌متر خواهد بود که عرض آن ذکر نشده.

SONY-IFA-2014-2

تصویر دیگر مربوط به ضد آب بودن محصولات سونی است. همان طور که مطلع هستید، محصولات ضد آب سونی تا ارتفاع 1.5 متری از سطح آب قادر به مقاومت هستند؛ اما این تصویر عدد دو متر را نشان می‌دهد که احتمال می‌رود پرچم‌دار جدید سونی بیش از سایر برادران خود بتواند به آب شیرجه بزند. چندی پیش نیز سونی چنین شعاری را در در تیزر‌های خود داده بود: “در IFA 2014 بیشتر به عمق خواهیم رفت”

اکسپریا Z3 در واقع پرچم‌دار نیمه دوم امسال است که همان طور که اطلاع دارید سونی هر سال دو پرچم‌دار را به دلیل همگام بودن با تغییرات تکولوژی معرفی می‌کند. پیش‌تر نیز در آی‌تی‌سان تصاویر و بنچمارک اکسپریا Z3 را به همراه مشخصات سخت افزاری تبلت اکسپریا Z3 کامپکت قرار داده بودیم.

به هر حال تا زمان معرفی رسمی این محصولات کمتر از سه روز باقی مانده است و تمام این وعده وعید‌ها به زودی عملی خواهند شد. پس بهتر است تا 13 شهریور صبر کنیم و همچنان تیزر‌ها و شایعات را دنبال نماییم.

3 در مورد “سونی چه تیزر‌هایی را برای محصولات خود در 2014 IFA منتشر کرده است؟”

  1. نباش عزیزم
    من خودم طرفدار سونی ام
    ولی وقتی 2 روز پیش مشخصات کامل زد 3 لو رفت ضد حالی خوردم شدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH