اچ‌ تی سی در ماه جاری میلادی ساعت هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد

htc-smartwatch

شرکت تایوانی اچ‌ تی سی بارها با شایعات ورود به بازار فناوری‌های پوشیدنی را در اطراف خود تجربه کرده است ولی به نظر می‌رسد که این بار نوبت عرضه رسمی محصول این شرکت رد این رده رسیده است و اچ‌ تی سی در ماه جاری میلادی ساعت هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد.

ساعت هوشمند این شرکت قرار است بر پایه سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شده و با نام CTW به بازار مصرف روانه شود. همچنین تاریخ عرضه این محصول هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است ولی به نظر می‌رسد که قرار است این ساعت هوشمند در ماه جاری میلادی، یعنی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. البته شرکت اچ‌ تی سی درباره این موضوع از اظهارنظر خودداری کرده است ولی منابع متعددی برای تاریخ عرضه این محصول، از ماه سپتامبر نام برده‌اند و همین امر نیز موجب شده است تا شایعه یادشده در حد قابل قبولی نزدیک به واقعیت محسوب شود.

البته این رونمایی به‌نوعی در اوج رقابت در این رده انجام خواهد شد زیرا در هفته پیش روی ما قرار است تا سامسونگ نیز از آخرین نسخه ساعت هوشمند خود یعنی ساعت هوشمند گلکسی گیر اس، رونمایی کند و در سمت دیگر نیز محصولی که به فناوری‌های پوشیدنی مرتبط نیست می‌تواند کار را برای اچ تی سی دشوار کند زیرا در شرایط فعلی، حتی کم‌اطلاع‌ترین دوستداران فناوری اطلاعات نیز از تاریخ نهم سپتامبر به‌عنوان میعادگاه معارفه آیفون 6 یاد کرده و از این معارفه آگاهی دارند. همین توجه بالای رسانه‌ای می‌تواند موجب شود تا رسانه‌ها و مشتریان نگاه خود را از ساعت هوشمند اچ تی سی به‌سوی آیفون 6 بدوزند و این امر ریسک مواجهه با شروع ضعیف را برای این شرکت تایوانی به همراه خواهد داشت.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره ظاهر این ساعت هوشمند وجود ندارد و تنها مورد تائید شده برای این فناوری پوشیدنی را می‌توان استفاده از سیستم‌عامل اندروید دانست. حتی عکس‌های منتشرشده از این ساعت نیز همگی ساخته ذهن خلاق افرادی است که می‌خواهند آینده فناوری‌های را پیش‌بینی کنند و ظاهر این ساعت هوشمند نیز هنوز فاش نشده است.

اچ تی سی به‌تازگی و با تلاش فراوان خود برای ورود به بخش‌های جدیدی از بازار تلفن‌های همراه، توانسته است تا به پیشرفت اندکی در تصاحب بازار تلفن‌های همراه دست بیابد ولی هنوز راهی طولانی برای رسیدن به رده‌های بالای جدول فروش در مقابل این شرکت دیده می‌شود. در این میان داشتن یک ساعت هوشمند همخوان با همراه‌های هوشمند این شرکت می‌تواند موجب شود تا این تولیدکننده شرقی با روند صعودی موفقیت در بازار روبرو شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH