شیائومی از همین حالا به سراغ تولید سری ردمی نوت 13 است

وبسایت Xiaomiui که بر روند انتشار فریم‌ورهای جدید برای گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو نظارت دارد؛ اخیرا موفق به شناسایی شماره کاتالوگ یک مدل جدید در پایگاه داده فریم‌ورها شده است. شناسه‌های 2312DRAABG، 2312DRAABC و 2312DRAABI نشان‌دهنده ورژن‌‌هایی از یک گوشی هوشمند برای بازارهای چین، جهان و هندوستان هستند.

به گفته پایگاه Xiaomiui، شماره کاتالوگ‌های زیر متعلق به گوشی‌های ردمی نوت 13 یا ردمی نوت 13 پرو هستند. ظاهر شدن این ارقام در پایگاه داده فریم‌ور بدان معناست که شیائومی پیش‌تر در رابطه با سخت‌افزار گوشی‌های مورد اشاره تصمیم‌گیری کرده است.

به‌طور معمول در شناسه‌های مورد استفاده توسط شیائومی، نخستین ارقام نشان‌دهنده تاریخ تقریبی عرضه دستگاه هستند که در این مورد به دوازدهمین ماه از سال 2023 اشاره شده است. سری ردمی نوت 12 طی ماه اکتبر 2022 در کشور چین معرفی شد و بعید است که شیائومی این‌بار تا ماه دسامبر منتظر بماند. با این‌حال رونمایی از گوشی طی ماه نوامبر امری کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال عرضه سری ردمی نوت 13 در بازارهای جهانی و هندوستان کماکان به سال 2024 موکول خواهد شد. در حال حاضر پیرامون مشخصات فنی و به‌روزرسانی‌های آینده سری ردمی نوت 13 هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH