فهرست گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت MIUI 14.1 منتشر شد

پیش از این اعلام شد که شیائومی روند توسعه رابط کاربری MIUI 14.5 را متوقف کرده است. به‌ عبارت دیگر، غول چینی ترجیح داده تا تمامی منابع خود را به توسعه MIUI 15 اختصاص دهد. اما بر اساس گزارش وبسایت Xiaomiui، کمپانی شیائومی کماکان در تدارک انتشار آپدیت MIUI 14.1 است؛ آپدیتی که انتقال به اندروید 14، نوآوری کلیدی آن محسوب می‌شود.

آپدیت MIUI 14.1 به‌صورت انحصاری برای مدل‌های برتر منتشر می‌شود و این موضوع ابدا مایه تعجب نیست. به بیان دقیق‌تر آپدیت جدید صرفا برای گوشی‌های هوشمند شیائومی 13، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 اولترا، ردمی K60 و ردمی K60 پرو منتشر خواهد شد. شیائومی با انتشار به‌روزرسانی MIUI 14.1 برای این گوشی‌ها، کاربران دستگاه‌های پرچمدار خود را خوشحال خواهد کرد.

با این‌حال سایر کاربران بایستی تا زمان انتشار MIUI 15 منتظر بمانند. بر اساس پیش‌بینی‌ها آپدیت MIUI 14.1 در حد فاصل ماه‌های آگوست تا نوامبر منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو احتمالا نخستین دستگاه‌های مجهز به رابط کاربری MIUI 15 به‌شمار خواهند رفت. با توجه به شایعات مطرح شده این گوشی‌ها زودتر از پرچمداران فعلی کمپانی و احتمالا در حوالی ماه نوامبر معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH