گزارش اختصاصی از غرفه تریبون در الکامپ: مهمان‌نوازی و بازی در غرفه‌ای متفاوت

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ پس از چهار سال وقفه از چهارم تیر آغاز شده و امروز هشتم تیر شاهد برگزاری روز آخر این نمایشگاه بودیم.

الکامپ 1402 با حضور 480 شرکت و استارتاپ داخلی و خارجی برگزار شد و اکثر برندهای نام آشنا اکوسیستم فناوری کشور در آن حضور داشتند.

یکی از این برندهای نام آشنا تریبون نام دارد که از سال 97 کار خود را آغاز کرده و در حوزه انتشار رپورتاژ آگهی و سئو فعالیت دارد.

خبرنگار آی‌تی‌‍رسان در نمایشگاه الکامپ سری به غرفه تریبون در سالن 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زد و با فائزه غفوری، مدیر ارتباطات و بازاریابی تریبون گفتگویی صمیمی داشت.

در این گفتگو ابتدا نظر خانم غفوری را درباره برگزاری الکامپ پس از 4 سال، استقبال مردم و کسب‌و‌کارها و بازخوردی که غرفه تریبون دریافت کرده، جویا شدیم:

در سال‌های گذشته، غرفه تریبون و یکتانت از هم جدا نبود، اما امسال برای اولین بار ما غرفه جداگانه داریم. استقبال از نمایشگاه خوب است ولی نسبت به سال‌های گذشته کمی کاهش پیدا کرده، البته روز به روز به این استقبال اضافه شد.

اگر این رویداد مانند سال‌های گذشته در آخر هفته برگزار می‌شد، به طور قطع شاهد استقبال بیشتری بودیم.

 

سپس، خبرنگار آی‌تی‌رسان درباره اهداف حضور تریبون در الکامپ سوال کرد و از مدیر ارتباطات و بازاریابی خواست تا بیشتر در مورد شرایط حضور تریبون در این نمایشگاه توضیح دهند:

غرفه برند تریبون در دو قسمت طراحی شده که یک قسمت برای تعامل و قسمت دیگر برای مشارکت با بازدیدکنندگان است. در بخش اول (تعامل) از روحیه مراقبت و اهمیت دادن برند میاد، غرفه ما برخلاف دیگر غرفه‌ها، اصلا به شکل پیچیده و تو در تو ساخته نشده. علاوه بر آن، به هر بازدیدکننده اهمیت داده شده، صندلی برای نشستن وجود دارد و برای هر شخص پس از ورود به غرفه، پذیرایی در نظر گرفته می‌شود.

قسمت VIP در غرفه ما وجود ندارد و همه یکسان در نظر گرفته شده‌اند. در بخش مشارکت (اینگیجمنت)، از روحیه مجیشن یا جادوگری استفاده کردیم و تصاویر وارونه‌ای در غرفه قرار دادیم و می‌خواهیم نشان بدهیم، کاری که تریبون برای مشتریان انجام می‌دهد، رساندن آن‌ها به رتبه یک گوگل هست و این هم در بازی که طراحی کردیم و هم در تصویر وارونه به مخاطب القا می‌شود.

خبرنگار آی‌تی‌رسان در آخر از فائزه غفوری خواست تا توضیحاتی را درباره شرایط فعلی تریبون، سرویس‌های جدید، تعداد کاربرها و آمار و ارقام جدید این شرکت با ما در میان بگذارد:

اخیرا علاوه بر رپورتاژ آگهی، سه محصول جدید به تریبون اضافه شده که شامل بک‌لینک، لینک پرومکس و تولید محتوا هستند. این سه محصول هنوز به طور کامل معرفی نشده‌اند و همچنان حدود 80 درصد از سهم درآمدمان از محصول رپورتاژ آگهی است. سعی داریم کیفیت این بخش را بیشتر کنیم. همچنین، قصد داریم سه محصول جدیدمان را در بازار توسعه دهیم تا علاقمندان بیشتری را به خود جلب کند.

محصول لینک پرومکس اختراع خود تریبون هست و به کسب و کارها کمک می‌کند تا از صفحات رسانه‌هایی که خودشان در گوگل رتبه‌ای دارند، لینک بگیرند. برای مثال، هتل‌های استانبول را سرچ می‌کنیم و یک مقاله به صورت کامل به معرفی هتل‌های استانبول می‌پردازد. سپس، یکی از کسب و کارها، از یک کلمه در همین مقاله استفاده می‌کند و لینک آن را در سایت خود قرار می‌دهد. قطعا این محصول، نسبت به رپورتاژ آگهی اعتبار بیشتری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH