گزارش اختصاصی از غرفه تسکو در الکامپ: از قرعه‌کشی و اهدای جوایز تا انجام‌ بازی‌های ویدیویی

نمایشگاه الکامپ تهران که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد حوزه فناوری در کشور شناخته می‌شود پس از 4 سال وقفه در تهران برگزار شده بیش از 480 شرکت داخلی و خارجی و استارتاپ در آن حضور دارند.

برند تسکو به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید تجهیزات کامپیوتری، لوازم جانبی و گیمینگ، از غرفه‌های بزرگ و فعال در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ است.

غرفه‌های تسکو در چند قسمت از محوطه بیرونی محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به چشم می‌خورند که اتفاقا غرفه‌های پر سر و صدایی هستند و استقبال از آن‌ها بالاست، به این ترتیب ممکن نیست متوجه حضور غرفه‌های تسکو نشوید.

اما علت این سر و صدا اسپیکرهای تسکو هستند. تسکو در الکامپ امسال با تمرکز ویژه‌ای بر معرفی اسپیکرهای خود به بازدیدکنندگان حاضر شده و در غرفه‌های جانبی و غرفه‌اصلی تسکو، بخش اعظمی به نمایش اسپیکرهای تسکو اختصاص داده شده است.

همانطور که می‌دانید، برند تسکو مجموعه کاملی از مدل‌های مختلف اسپیکرهای سیستمی، حرفه‌ای و بلوتوثی را تولید می‌کند که بر اساس بازخورد خریداران، می‌توان گفت این اسپیکرها کیفیت بسیار بالایی دارند و با قیمت رقابتی نسبت به مدل‌های خارجی عرضه می‌شوند.

البته در این غرفه‌ها قرعه‌کشی و اهدای جوایز نیز برقرار است و اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است یکی از محصولات باکیفیت تسکو را برنده شوید.

اسپیکرهای تسکو در قیمت‌ها، ابعاد و مشخصات فنی مختلف بر اساس نیاز خریداران عرضه شده‌اند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای و برای هر نیازی اسپیکر مناسب خود را از تسکو خریداری کنید.

اما غرفه اصلی تسکو در سالن 38 محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار دارد و به جز بخش اسپیکرها، یک بخش ویژه برای تسکو گیم اختصاص داده شده که بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های روز دنیا را با کنسول و سیستم انجام کنند.

محصولات تسکو گیم شامل کیس‌، هدفون، کیبورد، دسته بازی، فن، پاور، ماوس و ماوس‌پد می‌شود.

در این بخش غرفه تسکو، بازدیدکنندگان می‌توانند با محصولات گیمینگ تسکو آشنا شده و توضیحات لازم برای هر محصول را از متخصصان تسکو دریافت کنند.

در بخش دیگری از این غرفه می‌توانید سایر محصولات تسکو شامل کیبوردها، ماوس، هولدر و دیگر لوازم جانبی و تجهیزات کامپیوتری تولید شده توسط تسکو را بازدید کرده و با مشخصات فنی آن‌ها آشنا شوید.

متخصصان تسکو نیز همواره آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز شما هستند.

نمایشگاه الکامپ یک روز تمدید شده و فردا پنجشنبه روز هشتم تیرماه آخرین روز نمایشگاه خواهد بود.

1 در مورد “گزارش اختصاصی از غرفه تسکو در الکامپ: از قرعه‌کشی و اهدای جوایز تا انجام‌ بازی‌های ویدیویی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH