اسنپ با پیشنهادی جذاب برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها در الکامپ حاضر شد

آخرین روز نمایشگاه الکامپ نیز برگزار شد و این رویداد بزرگ فناوری در کشور با حضور شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و برندهای شاخص اکوسیستم فناوری کشور به کار خودش پایان داد.

اسنپ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری‌محور در ایران نیز در این نمایشگاه حاضر بود و سرویس جدید خودش را به کسب و کارها معرفی کرد.

این خدمات شامل سرویس‌های فعلی اسنپ بوده که در ابعاد بزرگ‌تر برای سازمان‌ها و کسب و کارها کارایی دارد. محصولات اسنپ که سازمان‌های مختلف می‌توانند از آن بهره ببرند، شامل اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ پی، اسنپ کب (تاکسی)، اسنپ مارکت و غیره هستند.

این بخش‌ها فروش سازمانی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند؛ برای نمونه می‌توان به اسنپ فود اشاره کرد که با در نظر گرفتن برخی از آپشن‌ها برای سازمان‌های مختلف مانند ارسال رایگان، تحویل در زمان مشخص، ارائه درصد تخفیف برای سفارش‌های زیاد یا آخر هفته و غیره به بهبود تجربه خرید سازمانی کمک می‌کند.

کارشناس غرفه اسنپ در رویداد الکامپ درباره این اقدامات در مثال اسنپ فود اینچنین گفت که رسالت اسنپ برای ارائه خدمات مذکور این است که افراد بتوانند به صورت کاملا اقتصادی غذای باکیفیتی را برای سازمان و کارکنان آن بخش سفارش دهند.

این سرویس‌ها در حالت عادی هیچ هزینه‌ای برای شرکت‌ها ندارد و اگر تعداد سفارش‌ها از یک حدی گذر کند، قابلیت استفاده از این پلتفرم وجود خواهد داشت. این سرویس در حال حاضر تنها در تهران فراهم شده است. حداقل افرادی که باید در یک سازمان از این سرویس استفاده کنند تا از این خدمات بهره ببرند، شامل 10-20 نفر است و با توجه به سازمان موردنظر، اسنپ می‌تواند برای هزار یا دو هزار نفر نیز در روز سرویس ارائه دهد.

این پلتفرم برای تهیه تعداد سفارش‌های بالا ایجاد شده و تاکنون در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH