گوشی خاص و جذاب تکنو Pova 5 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

روز گذشته برند تکنو از گوشی هوشمند جدید خود با نام Pova 5 رونمایی کرد. این گوشی نخستین عضو سری جدید Pova 5 محسوب می‌شود. در آینده مدل‌های Pova 5 پرو و Pova Neo 3 نیز به این مجموعه ملحق خواهند شد.

همچنین نسخه لیمیتد Pova 5 موسوم به Free Fire Special Edition نیز با همکاری شرکت تولیدکننده بازی‌های بتل رویال با نام گارنا (Garena) تولید خواهد شد. Pova 5 دارای طراحی آینده‌نگرانه‌ای است که تکنو از آن تحت عنوان Turbo Mecha یاد می‌کند. خطوط مورد استفاده در طراحی گوشی به ربات مکانیکی غول‌پیکر در داستان‌های محبوب علمی و تخیلی شباهت دارند.

تکنو Pova 5 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تامین می‌کند. باتری گوشی ظرف مدت 21 دقیقه تا 50 درصد شارژ شده و شارژ کامل آن نیز تنها 60 دقیقه زمان خواهد برد. همچنین کاربران در صورت تمایل به استفاده از شارژ اضافی باتری گوشی می‌توانند سایر دستگاه‌ها را از طریق کابل و با حداکثر توان 10 وات شارژ نمایند.

تکنو به منظور اطمینان از استقامت باتری از نرم‌افزار Battery Lab 3.0 بهره گرفته و فناوری STS Secure Battery Technology نیز طول عمر بالا باتری و اطمینان خاطر کاربران را تضمین می‌کند.

توان پردازشی Pova 5 از طریق تراشه 6 نانومتری هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود. کل مساحت سامانه تهویه دمایی گوشی برابر با 10749 میلی‌متر مربع بوده و این سیستم از محفظه بخار با مساحت 1399.65 میلی‌متر مربع و هیت‌سینک گرافنی با مساحت 9349.39 میلی‌متر مربع تشکیل شده است.

تکنو Pova 5 از یک نمایشگر 6.78 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080×2446 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی بهره می‌گیرد. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه یک حسگر سنجش عمق روی پنل پشتی خود بوده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است. بعلاوه این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های جذابی نظیر موتور لرزشی خطی در راستای محور Z و اسپیکرهای دوگانه با قابلیت DTS Sound است.

تکنو گوشی Pova 5 خود را در مناطق جنوب‌شرقی آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد. این محصول با مدل‌های رنگی آبی (Hurricane Blue)، طلایی (Amber Gold) و مشکی (Mecha Black) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی در هر بازار متعاقبا اعلام خواهد شد.

تکنو Pova Neo 3 مجهز به یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.82 اینچی است؛ اما این پنل از رزولوشن پایین‌تری معادل 720×1640 پیکسل استفاده می‌کند. اما باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی بزرگ‌ترین مزیت این گوشی به معنای واقعی کلمه قلمداد می‌شود.

توان پردازشی تکنو Pova Neo 3 از طریق تراشه 12 نانومتری هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این دستگاه به‌طور کلی از 2 دوربین استفاده می‌کند. دوربین اصلی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی بوده و ماژول سلفی نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی بهره‌برداری می‌کند. این محصول با 3 گزینه رنگی مشابه با مدل Pova 5 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH