یک پوستر تبلیغاتی مربوط به سامسونگ گلکسی S21 FE با اسنپدراگون 888 لو رفت!

شایعاتی در مورد عرضه مجدد مدل جدیدی از سامسونگ گلکسی S21 FE در هند رواج دارد. بر اساس یکی از این منابع، مدل جدید در راه است و تا ده روز آینده عرضه می‌شود.

واضح‌ترین و احتمالاً مهم‌ترین تغییرات گلکسی اس 21 FE جدید، تغییر از چیپست اگزینوس 2100 به اسنپدراگون 888 است. فضای ذخیره‌سازی پایه نیز به 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی غیرقابل افزایش، در کنار 8 گیگابایت رم، ارتقا یافته است. این مقدار، از پیکربندی 128 و 8 گیگابایتی نسخه فعلی بیشتر است.

شایعه جدید یک تصویر تبلیغاتی برای S21 FE جدید را نشان می‌دهد که ادعا می‌شود توسط سامسونگ طراحی شده است. ظاهرا یک گزینه رنگی جدید هم در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

آن طور که مشخص است، این گوشی در رنگ آبی دریایی ( Navy Blue ) نیز در دسترس خواهد بود. این رنگ هم به لیست گزینه‌های رنگی موجود، از جمله سفید، گرافیت، لاوندر و زیتونی می‌پیوندد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت گلکسی S21 FE جدید وجود ندارد، اما شایعات قبلی، 600 دلار را برای نسخه پایه 256 گیگابایتی مطرح کرده بودند. همچنین انتظار داریم که گلکسی S21 FE جدید نیز همانند مدل فعلی، چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH