گوشی Nothing Phone 2 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود + ویدیو طراحی احتمالی

گوشی هوشمند Nothing Phone 2 در روز 11 جولای (20 تیر ماه) معرفی خواهد شد. اکنون این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

به‌کارگیری این نیمه‌هادی چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که کارل پی پیش‌تر طی ماه مه تائید کرد که توان پردازشی Nothing Phone 2 از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد. همچنین کارل پی دلایل انتخاب این نیمه‌هادی را تشریح کرد.

گوشی Nothing Phone 2 با سیستم‌عامل اندروید 13 و رم 12 گیگابایتی اخیرا در پایگاه داده بنچمارک رویت شده است. طی نخستین آزمون اجرا شده، این گوشی در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1733 و 4207 را کسب کرد. همچنین با اجرای تست برای یک نوبت دیگر، امتیازات 1739 (برای پردازش تک هسته‌ای) و 3983 (برای پردازش چند هسته‌ای) به ثبت رسید.

کمپانی Nothing هنوز فهرست مشخصات دقیق گوشی هوشمند آینده خود را منتشر نکرده است؛ اما این برند تائید کرده که دستگاه مذکور مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

همچنین Nothing وعده داده که به منظور پایداری هرچه بیش‌تر Nothing Phone 2، این گوشی از آپدیت‌های اندروید برای مدت 3 سال و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت 4 سال بهره‌مند شود. 

یک فعال یوتیوبی با نام Marques Brownlee (که با شناسه MKBHD نیز شناخته می‌شود) اخیرا با انتشار ویدیویی الگوی طراحی Nothing Phone 2 و رابط به‌روزرسانی شده Glyph را به معرض نمایش گذاشت. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH