شرایط ویژه خرید لپ تاپ بدون ضامن

لپ تاپ، یکی از ابزارهای کاربردی در زمینه تحصیلی و نیز بسیاری از مشاغل است. با این حال قیمت لپ تاپ طی چند سال اخیر به قدری بالا رفته است که هر کسی به آسانی قادر به خرید لپ تاپ نیست. از این رو بسیاری از افراد مجبور هستند از خرید لپ تاپ موردنظر خود صرفنظر کنند و یا آنکه بالاجبار، لپ تاپی را از میان مدل‌های پایین و کم قیمت انتخاب کنند.

اما این کار اشتباه است و ممکن است باعث دردسر شما در زمینه سایر امور تخصصی شود. بنابراین ما راه‌حل بهتری برای شما سراغ داریم. راه‌حل پیشنهادی ما خرید لپ تاپ قسطی بدون ضامن است. شاید این موضوع کمی برایتان عجیب باشد، اما کاملا واقعیت دارد. از طرفی راه‌های مختلفی نیز برای خرید لپ تاپ بدون ضامن نیز وجود دارد. ما در اینجا به همه این راه‌ها اشاره کرده‌ایم.

چرا خرید لپ تاپ قسطی بدون ضامن؟

لپ تاپ قسطی بدون ضامن در وهله اول نیازی به ضامن ندارد؛ این یعنی آنکه بسیار از افراد به راحتی می‌توانند اقدام به خرید کنند. از طرفی شما می‌توانید لپ تاپ موردنظر خود را به راحتی تهیه کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. این خرید باعث می‌شود تا شما به محصول موردنظر خود در زمانی کوتاه دست پیدا کنید و از طرفی از قید و بند فشارهای مالی نیز رها شوید.

روش‌های خرید لپ تاپ بدون ضامن

در حال حاضر چند سامانه الکترونیکی با شرایط ویژه، امکان دسترسی افراد به لپ تاپ بدون ضامن را فراهم کرده‌اند. برخی از بهترین سامانه‌ها عبارتند از:

دیجی پی- دیجی کالا

دیجی کالا  -بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور- از جمله فروشگاه‌هایی است که محصولات خود را به صورت قسطی نیز واگذار می‌کند. خرید اقساطی از دیجی کالا بدون نیاز به ضامن است. برای خرید لپ تاپ قسطی از دیجی کالا، شما باید به سامانه یا اپلیکیشن دیجی پی مراجعه کنید.

در اپلیکیشن دیجی پی، گزینه خرید اقساطی وجود دارد. اگر به این قسمت مراجعه کنید، وام‌ها یا طرح‌های اعتباری دیجی پی را در قالب وام‌های 10، 15، 20 ، 30 و 50 میلیون تومانی مشاهده خواهید کرد. شما با توجه به قیمت لپ تاپ موردنظرتان می‌توانید یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید. اگر قیمت لپ تاپ، بیشتر از مقدار اعتبار باشد، باید مابه التفاوت را به صورت نقدی پرداخت کنید.

دریافت اعتبار از دیجی پی، با مراجعه حضوری نیز امکان‌پذیر است. اگر به سامانه دیجی پی مراجعه کنید، آدرس شعبه‌هایی را که برای مراجعه حضوری در نظر گرفته شده است مشاهده خواهید کرد. برای دریافت وام دیجی پی علاوه بر مدارک اصلی، سفته یا چک نیز لازم است.

در واقع این شکل از خرید از دیجی کالا را می‌توان خرید اقساطی با سفته یا چک نیز دانست. نکته دیگر آنکه در قسمت خرید اقساطی میزان اقساط ماهانه و نیز سود دریافتی به طور کامل، مشخص شده است. جالب است بدانید که سود دریافتی دیجی کالا به طور سالیانه تنها 23% است.

خرید از تی جی پلاس

تی جی پلاس نیز یکی از فروشگاه‌های آنلاین در عرضه انواع محصولات و خدمات است. شرایط خرید لپ تاپ بدون ضامن از تی جی پلاس نیز تقریبا مشابه دیجی پی است. برای این کار در قدم اول باید وارد سامانه تی جی پلاس شوید و محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. البته در زمان ورود به سایت، باید اقدام به ثبت نام در سایت نمایید. بعد از آن در صورتی که مدارک و شرایط شما از طرف سایت مورد تائید قرار بگیرد، می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

تی جی پلاس نیز تسهیلات و شرایط آسانی را برای دریافت اعتبار ایجاد کرده است. با این حال برخی از شرایط خرید اقساطی این سایت، در لحظه انتشار این مقاله ممکن است برای همه کاربران آسان نباشد. از جمله آنکه در خریدهای بالای 7 میلیون تومان، باید یک سوم از مبلغ کل را بپردازید و از طرفی باید برای هر قسط یک سفته و یا برای هر دو قسط یک چک ارائه دهید. سود ماهانه در خرید قسطی تی جی پلاس نیز 3.5 درصد است.

خرید از قسطا

قسطا یکی از سامانه‌های ارائه دهنده وام و اعتبار است. وام قسطا از طرف بانک آینده تامین می‌شود. قسطا با بسیاری از سازمان‌ها و فروشگاه‌ها همکاری دارد. از این رو با دریافت اعتبار از این سایت، می‌توانید محصولات مختلف را از فروشگاه‌های متنوع از جمله دیجی کالا نیز خریداری کنید. نوع ضمانت در قسطا نیز چک یا سفته است. دریافت وام از قسطا نیز بدون مرجعه حضوری و به صورت کاملا آنلاین است. البته پیش از آن شما باید در بانک آینده حساب داشته باشید.

افتتاح حساب در بانک آینده نیز به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. بعد از افتتاح حساب، باید وارد سایت قسطا شوید و با تکمیل فرآیند ثبت نام، منتظر نتیجه اعتبارسنجی شوید. اگر اطلاعات شما از سوی قسطا مورد تایید واقع شود، در این صورت می‌توانید با استفاده از وام، خرید خود را انجام دهید.

دریافت اعتبار قسطا نیز بسیار آسان است، با این حال تنها ایراد وارد شده بر این اعتبار، پایین بودن مقدار اعتبار است. چنانچه سقف اعتبار تعیین شده در قسطا در لحظه انتشار این مقاله، تنها 20 میلیون تومان است.

سخن نهایی

در حال حاضر سامانه‌ها و فروشگاه‌های متعددی خدمات قسطی را ارائه می‌دهند. اما متاسفانه گزارش‌های زیادی از کلاهبرداری‌های مختلف برخی از سامانه‌ها منتشر شده است. اگر یک سرچ ساده در این زمینه داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد.

بنابراین پیشنهاد ما این است که قبل از خرید، ابتدا ایمنی و اعتبار چند سامانه را بررسی کنید. بعد از آنکه از اعتبار سامانه‌ها مطمئن شدید، به سراغ فروشگاه یا سامانه‌ای بروید که شرایط بهتری را برای خرید ایجاد کرده است.

فروشگاه و سامانه‌هایی که ما نیز در اینجا به معرفی آن‌ها پرداختیم جزء سامانه‌های معتبر هستند. با این حال اگر می‌خواهید یک خرید قسطی کاملا مقرون به صرفه و آسان داشته باشید، دیجی پی از هر لحاظ عالی و مطمئن است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH