قیمت گلکسی نوت 4 مشخص شد، 3 میلیون تومان کنار بگذارید!

Note-4-price-revealed-in-a-retailer-listing

مدیا مارکت، دومین فروشگاه بزرگ لوازم الکترونیکی دنیا و اولین در اروپاست! تنها یک روز مانده به معرفی رسمی نسل چهارم نوت سامسونگ، این شرکت در لیست فروش خود، نوت 4 را جهت عرضه در کشور روسیه قرار داده است. قیمت اولیه این محصول نشان می‌دهد که نسل چهارم نوت های سامسونگ اصلا ارزان نخواهد بود!

قیمت گلکسی نوت 4 در روسیه 34490 روبل مشخص شده است که با یک حساب ساده نزدیک به 940 دلار می‌شود! البته لوازم الکترونیکی در اروپا و به ویژه مسکو حدود 20 تا 30 درصد گران‌تر هستند. محاسبات ما بنا را بر قیمتی در حدود 750 دلار گذاشته بود که بازهم 100 دلار از آخرین پرچم‌دار سامسونگ یعنی اس 5 گران‌تر است!

اگر خود را برای این محصول آماده کرده‌اید باید یادآوری کنیم که این فبلت غول پیکر، با صفحه نمایشی 5.7 اینچی از نوع Supe AMOLED و با رزولوشن QHD عرضه خواهد شد! وجود پردازنده اسنپدراگون 805 و دوربینی 16 مگا پیکسلی با قابلیت OIS گلکسی نوت 4 را یکی از بهترین پرچم‌داران حال حاضر بازار تبدیل کرده است.

به نظر شما آیا یک پرچم‌دار ارزش پرداخت سه میلیون تومان را دارد؟ یا باید صبر کنیم تا این گوشی نیز همانند سایر محصولات، افت قیمت اولیه خود را داشته باشد و سپس به خرید آن اقدام نمود؟

9 در مورد “قیمت گلکسی نوت 4 مشخص شد، 3 میلیون تومان کنار بگذارید!”

  1. بدبخت ها به 3میلیون میگید پول!؟پس صبر کنید ایفون 6 بیاد تا 5میلیون از تو جیبتون بدید به خاطر یه سیب گاز زده!

  2. 3 تومن برای گوشیه پلاستیکی کره ای ! بهترین سخت افزارم داشته باشه با بهترین صفحه نمایش بازم 3 تومن نمیارزه

    1. دوست عزیز این گوشی تازه می خواد بیاد اینقد گرونه.
      htc one max اولش که اومد 4.100.000 بود حالا شده 1.400.000

  3. مگه فلزی قراره باشه که قیمتش اینه؟ منکه منتظر z3 هستم وپولمو اصلا حروم چیزی که مارک سامسونگ خورده باشه روش نمیکنم. قراره پردازندش فقط 805 باشه که طبق نمرات بنچمارک حدود 38000 هست و بنچمارک s801 ac هم همون حدود 38000 هست. پس با خرید z3 علاوه بر اینکه طراحی بهتر و جنس با کیفیت تری میخریم بلکه از لجاظ دوربین،کیفیت صفحه نمایش بخاطر تکنولوژی های جدید سونی در ارتقاء صفحه،عمر باتری،کیفیت صدا،ضدآب بودن بیشتر میارزه z3. و مثل z2 سلطان بلامناضع 6 ماهه دوم خواهد بود.

  4. شوخی میکنید؟!
    3 میلیون؟! مگه هنده؟!:)
    منو باش صبر کردم این بیاد تا با جی3 مقایسه کنم و یکیشو بخرم!
    یعنی تا 1900 نمیادپایین؟!o_O

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH