مشخصات کلیدی گوشی تاشو اوپو فایند N3 در فضای آنلاین منتشر شد

بر اساس گزارش‌ها غول فناوری چینی موسوم به اوپو سرگرم توسعه گوشی تاشو نسل آینده خود با نام اوپو فایند N3 است. اکنون یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station فهرست مشخصات کلیدی این گوشی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است.

این افشاگر پیش‌تر تصاویر شماتیک و مشخصات کلیدی گوشی تاشو آینده اوپو را فاش کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی تاشو جدید احتمالا در اواخر سال 2023 عرضه شده و در مقایسه با مدل نسل قبلی خود یعنی اوپو فایند N2 از اندازه بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

در عین‌حال گوشی جدید در مقایسه با رقبای خود ظاهری جمع‌وجورتر خواهد داشت. این دستگاه به شکل باریک و سبک طراحی خواهد شد.

اوپو فایند N3 احتمالا از طراحی بزرگ‌تر، باریک‌تر و سبک‌تری برخوردار خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که اوپو فایند N3 مجهز به نمایشگری با رزولوشن بالا (معادل 2268×2440 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که این محصول مجهز به نمایشگر اولد 8 اینچی تاشو و یک نمایشگر خارجی 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد.

پیکره‌بندی دوربین گوشی احتمالا شامل سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و یک لنز پریسکوپی خواهد بود. لنز پریسکوپی احتمالا از قابلیت زوم 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 خواهد بود.

اوپو فایند N2

اگرچه بازار گوشی‌های هوشمند تاشو با عرضه برندهای دیگر نظیر آنر و سامسونگ به شکل فزآینده‌ای در حال رقابتی شدن است؛ اما اوپو با عرضه گوشی فایند N3 قصد دارد تا به یک برند متمایز در بازار تبدیل شود. اوپو با تاکید بر طراحی شیک و سبک‌وزن در کنار بهره‌گیری از ویژگی‌های پیشرفته به‌دنبال جلب نظر مصرف‌کنندگان است.

طی تحولی جالب، یک افشاگر با نام Max Jambor مدعی شده که اولین گوشی تاشو وان‌پلاس با نام OnePlus Open احتمالا تحت عنوان اوپو فایند N3 در بازار چین عرضه خواهد شد. به گفته فرد افشاگر این دستگاه احتمالا در روز 29 آگوست (7 شهریور ماه) عرضه شده و با مدل‌های رنگی مشکی و سبز قابل سفارش خواهد بود.

با این‌حال اوپو فایند N3 با رقبای سرسختی از برند سامسونگ مواجه خواهد بود. دستگاه‌های تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در روز 26 جولای (4 مرداد ماه) معرفی خواهند شد. از سوی دیگر آنر نیز اخیرا گوشی تاشو جدید خود با نام آنر مجیک V2 و الگوی طراحی بسیار باریک را روانه بازار کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH