فید Following به اپلیکیشن تردز در اندروید و iOS اضافه شد

امروزه در فضایی که میان رسانه‌های اجتماعی، رقابتی روزافزون شکل گرفته است؛ همگام شدن با کلیه تغییرات و برنامه‌های جدید در حال تولید احتمالا کار دشواری خواهد بود. خوشبختانه متا به درخواست کاربران خود توجه کرده و با ارائه فید Following در اپلیکیشن تردز، فرآیند تصمیم‌گیری از جانب کاربران را تا حدی تسهیل نموده است.

تردز یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر اینستاگرام است که در اوایل ماه جولای توسط شرکت متا راه‌اندازی شد. دقیقا هنگامی‌که هزاران کاربر در شبکه اجتماعی توییتر (X) ثبت‌نام می‌کردند و این پلتفرم به منظور مقابله با انتشار هرزنامه اقدام به اعمال محدودیت‌های نرخ پست می‌کرد؛ تردز موفق به جذب تعداد زیادی کاربر جدید با سرعتی بالا شد.

تردز برای دستیابی به محبوبیت در میان کاربرانی که به‌دنبال یافتن جایگزینی برای توییتر (X) بودند؛ احتمالا کار چندان دشواری نداشت؛ چرا که شبکه اجتماعی جدید متا پایگاه گسترده‌‌ای از کاربران فعلی اینستاگرام را در اختیار داشت. با این‌حال با وجود فید الگوریتمی غیر زمانی در برنامه، فقدان فید Following به شکل قابل‌توجهی احساس می‌شد.

این امر کاربران را ناچار به mute یا بلاک کردن اکانت‌هایی می‌کرد که لزوما مایل به مشاهده آنها در فید خود جهت آموزش دادن الگوریتم نبودند. اگرچه این تلاش‌ها احتمالا بیهوده به‌نظر می‌رسیدند.

خوشبختانه به‌روزرسانی ورژن iOS برنامه طی هفته گذشته و همچنین عرضه چند به‌روزرسانی کوچک‌تر برای نسخه بتا اپلیکیشن اندروید، زمینه عرضه این فید جدید را فراهم کرد. فید جدید Following با زمان‌شناسی معکوس اخیرا به‌طور رسمی و از طریق سرور در دسترس کاربران تردز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار گرفته است.

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل متا اخیرا در پاسخ به پست دیگری که درخواست ارائه این قابلیت را داشت؛ خبر فوق را تائید کرد. بلافاصله پس از انتشار این پست، تعدادی از کاربران در گزارش‌های خود اعلام کردند که زبانه Following در فید هوم آنها ظاهر شده است. سپس اکانت رسمی تردز در برنامه نیز با انتشار پستی این موضوع را تائید کرد.

با این‌حال بایستی توجه داشت که زبانه Following بلافاصله پس از راه‌اندازی برنامه، توجه کاربران را جلب نمی‌کند؛ چرا که این ویژگی در پشت یک ترفند کوچک و هوشمندانه پنهان شده است. کاربران به منظور مشاهده فید جدید بایستی روی لوگو تردز در بالای فید ضربه زده یا آیکون هوم در گوشه پایینی سمت چپ برنامه را لمس کنند. با اجرای یکی از راهکارهای فوق، زبانه جدید Following در کنار فید موجود “For You” نمایش داده می‌شود.

بعلاوه آخرین به‌روزرسانی تردز علاوه بر فید جدید، ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ترجمه، فیلترهای اعلان، دکمه فالو به‌روزرسانی شده و روشی برای تائید کلیه درخواست‌های فالو به‌صورت همزمان را نیز در خود جای داده است. همچنین حساب‌کاربری رسمی threadsapp@ وعده داده که در آینده نیز ویژگی‌های جدیدی ارائه خواهند شد. کارشناسان امیدوارند که دایرکت مسیج یکی از این قابلیت‌ها باشد؛ چرا که این مشخصه نیز در فهرست مطالبات کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH