خودرو هواوی برای رقابت با مرسدس بنز و رنج روور وارد بازار می‌شود + مشخصات

کمپانی هواوی که سال گذشته برند خودروی AITO را خریداری کرده بود، اکنون اعلام کرده است که می‌خواهد خودروی جدیدی را معرفی کند. این محصول که هواوی AITO M9 نام گرفته، مشخصات خوبی دارد و نسبت به دیگر مدل‌ها نظیر M7،M5 و غیره قیمت بالاتری خواهد داشت.

شرکت هواوی از مدت‌ها قبل در کنار عرضه خودروی M5، در حال توسعه این محصول بود. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، بنظر می‌رسد که هواوی AITO M9 می‌تواند با مرسدس و رنج روور نیز رقابت کند.

حالا قبل از رونمایی اصلی، برخی از مشخصات این خودرو فاش شده است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد. هواوی اعلام کرد که خودروی هواوی AITO M9 به HarmonyOS 4.0 مجهز شده و در 4 آگوست 2023 (13 مرداد 1402) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

ارتفاع خودرو کمتر از 1850 میلی متر است. چرخ‌های عقب خودرو به صورت اتوماتیک با توجه به سرعت خودرو، ورودی فرمان و زاویه فرمان در چرخ‌های جلو تنظیم خواهند شد.

در کابین، سرنشینان جلویی از نمایشگر برخوردار هستند؛ این فناوری در محصولات M5 و M7 حضور نداشت. همچنین یک پروژکتور لیزری در خودرو برای سرنشینان عقب تعبیه خواهد شد.

صندلی‌های ردیف دوم و سوم به صورت متحرک و با قابلیت جابجایی ساخته شده‌اند تا برای سرنشینان عقب فضای بیشتری را در کابین به ارمغان بیاورد.

اکنون فناوری 800 ولتی موجب شده که شارژ بسیار سریع در خودرو امکان‌پذیر باشد. مدیر عامل خودروی هوشمند هوآوی، یو چنگدونگ، درباره قیمت این محصول اینچنین اظهار داشت که با توجه به حضور فناوری‌ها و تجهیزات هوشمند در آن، قیمت این خودرو گران‌تر از سایر مدل‌ها مانند M7،M5 و غیره خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH