تردز به زودی به قابلیت جستجو و نسخه وب دسکتاپ مجهز می‌شود

همانطوری که می‌دانید، مدتی است که برنامه تردز معرفی شده و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. زمانی که توییتر با چالش‌هایی مواجه شد، متا از این فرصت استفاده کرد و برنامه‌ای به نام تردز را رونمایی کرد.

حالا مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت متا، به تازگی اعلام کرد که قرار است ویژگی‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود که شامل قابلیت جستجو و نسخه وب دسکتاپ هستند. او در ادامه اشاره کرد که این قابلیت‌ها تا چند هفته آینده عرضه خواهند شد.

تردز اولین پلتفرم رسانه اجتماعی است که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت فراوانی رسید و بیش از 100 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. همین امر منجر به کاهش محبوبیت توییتر شد.

البته بنظر می‌رسد که موفقیت متا در تردز همیشگی نبوده و طبق گزارش رویترز، بیش از نیمی از این کاربران دیگر در این فضا فعال نیستند. با این وجود، مارک زاکربرگ به جذب کاربران بیشتر امید دارد!

او هفته قبل پس از انتشار فید Following، کمی از الگوریتم اصلی تردز فاصله گرفت و به کاربران آزادی عمل بیشتری داد. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین حلقه‌های انتخابی خود، پست‌ها را اولویت‌بندی کنند.

یکی از نقاط ضعف این برنامه، نبود نسخه وب دسکتاپ بوده است. افراد زیادی خواهان این ویژگی بوده‌اند. رییس اینستاگرام که آدام موسری نام دارد، به کاربران اطمینان داده بود که این قابلیت در آینده در تردز حضور خواهد داشت. حالا کاربران می‌توانند این برنامه را در نسخه وب دسکتاپ نیز دریافت کنند.

از آنجایی که مدیر تردز قصد دارد به موفقیت‌های بالاتری برسد و توجه علاقمندان بیشتری را به خود جلب کند، ویژگی سرچ و جستجو نیز به آن افزوده شده است. این قابلیت به کلی می‌تواند عمکرد کاربران را تغییر داده و برای روزنامه‌نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و غیره مفید واقع شود.

با توجه به تغییرات روزافزون این برنامه، انتظار داریم که تردز در دنیای رسانه‌های اجتماعی به بزرگترین برنامه تبدیل شود. شما می‌توانید برای اخبار بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH