مدیران خودرو تیگو 7 پرو مکس را به بازار عرضه می‌کند + مشخصات و تصاویر

کمپانی مدیران خودرو اعلام کرده است که قصد دارد به زودی خودروی تیگو 7 پرو مکس را وارد بازار ایران کند. این شاسی‌بلند موفق شد به خوبی از انواع آزمایش‌ها و تست‌های فنی بگذرد.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که تفاوت چشمگیری بین این خودرو با نسل قبلی‌اش وجود ندارد و در بخش قیمت نیز فرق محسوسی مشاهده نمی‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تصاویر این خودرو را ببینید و بیشتر با مشخصات آن آشنا شوید.

تیگو 7 پرو مکس یک شاسی‌بلند چینی است که کمپانی مدیران خودرو مسئولیت ورود آن را به کشور بر عهده گرفته است. اگرچه نسخه قبلی این خودرو یعنی تیگو 7 پرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت متوسط مجهز شده بود، این خودرو اکنون از پیشرانه و گیربکس جدیدی استفاده می‌کند.

مشخصات فنی تیگو 7 پرو مکس شباهت فراوانی به فونیکس تیگو 8 پرو دارد. موتوری که در این نسخه جدید بکار رفته، از نوع یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ است که قدرتی برابر با 197 اسب‌ بخار دارد و گشتاوری معادل 290 نیوتن‌ متر تولید می‌کند.

قدرتی که از این پیشرانه تولید می‌شود، توسط یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. مدیران خودرو اعلام کرد که در سری اول این خودرو از فناوری محور محرک جلو استفاده می‌شود.

ولی سری‌های بعدی تیگو 7 پرو مکس با سیستم تمام چرخ محرک AWD یا همان دو دیفرانسیل وارد بازار خواهند شد.

تنها 9 ثانیه زمان نیاز است تا این محصول از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت آن نیز در هر 100 کیلومتر برابر با 8 لیتر خواهد بود. مدیران خودرو درباره حداکثر سرعت تیگو 7 پرو مکس اینچنین گفت که بیشترین سرعت این خودرو معادل 200 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

تیگو 7 پرو مکس یا همان فونیکس تیگو 7 پرو مکس کیفیت سواری خوبی را به ارمغان خواهد آورد، چرا که به سیستم تعلیق مالتی لینک در عقب مجهز شده است.

البته ارتفاع زیاد خودرو و بدنه آن نیز عواملی هستند که نقش زیادی در خشک بودن سواری دارند. پایداری و کنترل خودرو در سطح خوبی قرار داشته و راننده تیگو 7 پرو مکس می‌تواند در هنگام دور زدن یا گذر از مناطق منحنی‌شکل با سرعت معمولی به راحتی خودرو را کنترل کرده و شاهد پایداری مناسبی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH