نیروگاه میزی خورشیدی با توان 410 وات در نمایشگاه IFA 2023 معرفی شد

شرکت Technaxx در جریان نمایشگاه IFA 2023 از یک محصول جذاب و جدید یعنی نیروگاه میزی خورشیدی رونمایی کرد. این محصول اساسا یک پنل خورشیدی 410 واتی است که بر روی یک میز نصب شده و در مواقع عدم استفاده به‌عنوان میز می‌تواند در زوایای 20، 30 و 35 درجه به سمت بالا قرار گیرد.

این میز شامل یک میکرو اینورتر از پیش مونتاژ شده با توان خروجی 300 وات است. دلیل چنین اقدامی این است که دریافت توان بیش از 300 وات از یک پنل 400 واتی امری بعید به‌نظر می‌رسد.

در رابطه با میزان تقاضا برای چنین محصولی نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. با این‌حال نیروگاه میزی خورشیدی با قیمت‌‌گذاری 830 یورویی خود در مقایسه با پنل خورشیدی 400 واتی EcoFlow گزینه ارزان‌‌تری به‌شمار می‌رود.

این محصول دارای کاربری دوگانه بوده و می‌تواند به‌عنوان نیروگاه خورشیدی یا یک میز مورد استفاده قرار گیرد. نصب این دستگاه آسان بوده و در صورت عدم استفاده، پنل خورشیدی از روی سطح میز بلند شده و به تولید انرژی الکتریکی می‌پردازد. این پنل به منظور ارائه عملکرد بهتر از قابلیت قرارگیری در زوایای 20، 30 و 35 درجه‌ای برخوردار است.

محصول جدید شرکت Technaxx برای تغذیه شبکه برق خانگی 230 ولتی مناسب بوده و بار مصرفی پایه منزل در طول روز را به خوبی پوشش می‌دهد. این دستگاه به‌صورت نیمه مونتاژ شده در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته و صرفا پایه‌ها بایستی به قاب پیچ شوند. این پنل گزینه‌ای بهینه برای تراس‌ها و بالکن‌ها به‌شمار رفته و پاسخگوی نیازهای 6 الی 8 نفر خواهد بود.

ابعاد پنل خورشیدی یا همان رویه میز برابر با 173x114x4 سانتی‌متر و ابعاد تقریبی فریم آن نیز معادل 125x103x80 سانتی‌متر است. بدنه میز از جنس فولاد ضد زنگ با پوشش ذرات پلاستیکی ساخته شده و کمپانی از شیشه کم‌آهن حرارت دیده با ضخامت 3.2 میلی‌متر بهره گرفته است. این میز دارای رنگ‌آمیزی مشکی، وزن 32.5 کیلوگرمی و قابلیت تحمل بار حداکثر 25 کیلوگرمی است.

محتوای بسته‌بندی محصول شامل یک عدد میکرو اینورتر PV با توان 300 وات، یک پنل خورشیدی 410 واتی، فریم میز از پیش مونتاژ شده، 4 عدد پایه میز، یک کابل اتصال 5 متری و دفترچه راهنمای کاربر است.

محصول جدید صرفا یک میز ناهارخوری ساده به‌شمار نرفته و یک نیروگاه کاربردی با قابلیت میزبانی از حداکثر 8 نفر محسوب می‌شود.

هنگام عدم استفاده از میز پذیرایی در فضای باز، میز به‌عنوان یک مولد برق خورشیدی و همانند نیروگاه‌های برق بالکنی عمل می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH