وای‌فای زیرآب! معرفی مودم‌های ضد آب تی‌پی‌لینک در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در نمایشگاه فناوری IFA 2023 امسال، شرکت‌های زیادی گرد هم آمدند تا از دستاوردهای جدید خود رونمایی کنند. یکی از این محصولات مودم ضد آب تی‌‌پی‌ لینک است که موجب می‌شود حتی در استخر نیز از اینترنت وای‌فای بهره‌مند شوید.

حالا ما می‌خواهیم در این مطلب به بررسی مدل‌های مختلف این محصول جذاب بپردازیم. محصولات تی‌‌پی‌ لینک که در زمینه شبکه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، در محل زندگی بسیاری از افراد حضور دارند.

حالا به غرفه این کمپانی در نمایشگاه ایفا 2023 سری زده‌ایم و قصد داریم بهترین محصولات تی‌پی‌ لینک را باهم مشاهده کنیم.

اولین محصول، تی‌پی لینک دکو ایکس 50 نام دارد. می‌توان از این محصول که از قابلیت نصب آسانی برخوردار است، هم به عنوان مودم و روتر استفاده کرد. تی‌پی لینک دکو ایکس 50 از باند 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

محصول دیگر این شرکت دکو ایکس 50 5G است. این دستگاه سیمکارت‌خور بوده و کاربر می‌تواند به راحتی از نسل پنجم اینترنت نهایت لذت را ببرد. این روتر قدرتمند از فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد.

مودم‌های دیگر از ظاهر استوانه‌ای برخوردارند. نکته مهم این محصول این است که با اینکه به صورت اقتصادی تولید شده‌ است، ولی از باند 6 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اکنون بیشتر برندها نیز روی توسعه چنین محصولات جدیدی تمرکز کرده‌اند.

در سمت دیگری از غرفه، مودم‌ سنگینی با پشتیبانی از باند 7 گیگاهرتز به چشم می‌خورد. این دستگاه به 4 پورت‌ مجهز شده، از اتصال USB 3 برخوردار است و در بین محصولات نسل آینده این شرکت قرار می‌گیرد.

مودم دیگری به نام دکو ایکس 50 Outdoor نیز در غرفه این برند حضور داشت. تی‌پی لینک اینچنین گفت که این محصول ضد آب بوده و می‌توان در محیط‌های بیرونی از آن بهره برد. برای مثال می‌توان کاربران می‌توانند آن را در کف استخرها کار بگذارند تا در زیر آب هم از اینترنت سریع وای‌فای بهره‌مند شوند!

همچنین می‌توان برای استفاده از آن با کابل، محفظه زیر مودم را باز کرد. برای اطلاعات بیشتر به ویدیو توجه کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH