قدرتمندترین و جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

شرکت MSI در نمایشگاه IFA 2023 غرفه‌ای بزرگی را در اختیار دارد و اکثر لپ‌تاپ‌های جدید و قدرتمد خود را به برلین آورده تا بازدیدکنندگان با این محصولات آشنا شوند.

همانطور که می‌دانید بخش عمده لپ‌تاپ‌های MSI در حوزه گیمینگ هستند و علاوه بر مشخصات قدرتمند، ابعاد و اندازه بزرگی دارند. همچنین MSI مانند دیگر برندهای مطرح، با استفاده از عناصر مختلف در طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ به ویژه نورپردازی RGB تلاش کرده علاوه بر مشخصات پرچمدار، ظاهری جذاب و به اصطلاح خفن را به محصولات خود دهد.

در میان لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI مدل آلفا 17 از جمله مدل‌های پریمیوم و برجسته‌ای بود که در ویدیو زیر می‌‌توانید با آن آشنا شوید. این لپ‌تاپ از پردازنده رایزن 9 سری 7000 در کنار کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 بهره می‌برد.

ابعاد بزرگ و بدنه آلومینیومی این لپ‌تاپ موجب شده تا نزدیک 3 کیلوگرم وزن داشته باشد و طبیعتا برای جا‌به‌جایی مداوم مناسب نیست.

نمایشگر QHD و 17.3 اینچی، 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه NVMe از دیگر مشخصات این غول قدرتمند گیمینگ MSI هستند.

لپ‌تاپ دیگر MSI در این نمایشگاه Stealth 14 استودیو نام دارد. این لپ‌تاپ مانند مدل قبلی داری کیبورد RGB بوده و طراحی گیمینگ دارد. پردازنده Core i9 نسل 13، نمایشگر 17 اینچی، کارت گرافیک RTX 4090 و رم تا 64 گیگابایت از مشخصات این لپ‌تاپ قدرتمند است.

مدل بعدی سایبورگ 15 نام دارد که وزن کمتری دارد ولی مشخصات آن برای گیم مناسب است. پردازنده i7 نسل 12، کارت گرافیک RTX 4060 و نمایشگر FHD در اندازه 15.6 اینچ از مشخصات این مدل هستند.

اما یکی از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر بازار MSI تایتان QT77 نام دارد. این لپ‌تاپ بخشی عظیمی به عنوان فن خنک‌کننده دارد که باعث حجیم شدن ابعادن آن شده است. لپ‌تاپ تایتان MSI بیش از 3 کیلو وزن دارد.

پردازنده i9 نسل 12، کارت گرافیک RTX 3080 Ti، صفحه نمایش 17.3 اینچی و رم تا 128 گیگابایت از مشخصات این مدل قدرتمند است.

در ویدیو زیر می‌توانید با دیگر لپ‌تاپ‌های MSI از سری ویدار، وکتور و پالس نیز آشنا شوید:

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH