قیمت و زمان عرضه باریک‌ترین گوشی تاشو جهان مشخص شد!

شرکت چینی آنر در ماه جولای امسال، گوشی هوشمند تاشو جدید خود با نام آنر مجیک V2 را در چین عرضه کرد. با این‌حال اکنون این محصول ضمن برگزاری نمایشگاه IFA 2023 در شهر برلین به‌طور رسمی برای بازارهای بین‌المللی رونمایی شده است.

مجیک V2 باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو آنر محسوب می‌شود. کمپانی در طول مراسم رونمایی از این گوشی، جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن در بازارهای جهانی را اعلام نکرد. با این‌حال خبرنگاران حاضر در نمایشگاه توانستند به برخی جزئیات پی ببرند.

بر اساس گزارش وبسایت GSMArena، جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر در حاشیه برگزاری این رویداد اعلام کرد که قیمت گوشی مجیک Vs معیار خوبی برای قیمت‌گذاری آنر مجیک V2 خواهد بود. آنر مجیک Vs با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی طی ماه فوریه 2023 با برچسب قیمتی 1599 یورویی در خارج از خاک چین عرضه شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که گوشی آنر مجیک V2 نیز در محدوده قیمتی مشابهی روانه بازارهای بین‌المللی شود.

وبسایت AndroidAuthority در خصوص زمان‌بندی عرضه این گوشی تاشو موفق به دریافت تائیدیه از نماینده آنر شده است. به گفته این منبع خبری، آنر برای عرضه مجیک V2 به بازارهای جهانی هیچ عجله‌ای ندارد. به بیان دقیق‌تر بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فروش این محصول در بازارهای بین‌المللی در 3 ماهه نخست سال 2024 آغاز خواهد شد. این موضوع بدان معناست که بین عرضه دستگاه مذکور در بازار چین و بازارهای بین‌المللی یک فاصله زمانی حداقل 6 ماهه وجود خواهد داشت.

در عین‌حال توضیحات مربوط به این گوشی هوشمند در سایت‌های منطقه‌ای مختلف آنر منتشر شده است. گوشی جدید آنر مجیک V2 در وبسایت‌های آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ایرلندی و بریتانیایی آنر به معرض نمایش گذاشته شده است. همچنین انتظار می‌رود که این محصول در بازارهای مختلف منطقه آمریکای لاتین نیز عرضه شود.

آنر مجیک V2 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و نمایشگرهای دوگانه شامل پنل تاشو داخلی 7.92 اینچی از نوع LTPO OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 2344×2156 پیکسل و نمایشگر خارجی 6.43 اینچی با پنل LTPO OLED، نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 2376×1060 پیکسل است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ 66 واتی در بستر سیم پشتیبانی نموده و دوربین اصلی آن نیز از 3 ماژول شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی با ویژگی OIS تشکیل شده است.

دوربین جلویی دستگاه نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. ضخامت این گوشی هوشمند در وضعیت تا شده برابر با 9.9 میلی‌متر و وزن آن برابر با 231 گرم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH