کلیپ تبلیغاتی ایکیا، اپل را به‌ سخره می‌گیرد

apple-vs-ikea

ایکیا کتاب سال خود را منتشر کرده است و این کتاب سال با یک تبلیغ ویدئویی خاص همراه بوده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، در این ویدیو شاهد هستید که چگونه کلیپ تبلیغاتی ایکیا، اپل را به‌ سخره می‌گیرد.

البته پیش از دیدن ویدیو باید به شما یادآوری کنیم که شاید بسیاری از خوانندگان عزیز ما تبلیغات شرکت اپل را ندیده باشند و برای این دسته از افراد باید توضیح کوچکی بدهیم. اپل در تبلیغات خود معمولا از فردی استفاده می‌کند که با آب‌وتاب درباره امکانات کوچک و جزئی گرفته تا امکانات بزرگ و ویژه محصول و موضوع تبلیغ، صحبت می‌کند و به همین دلیل نیز تبلیغات این شرکت در نوع خود منحصربه‌فرد هستند.

در ادامه می‌توانید متن ترجمه‌شده این تبلیغ را نیز مشاهده کنید

مدیر طراحی ایکیا: «هرچند وقت یک‌بار چیزی خواهد آمد که روش زندگی ما را تغییر می‌دهد. یک وسیله  خیلی ساده و کاملا بصری که حتی می‌بینید که تقریبا برای شما آشناست.

معرفی می‌کنیم، ایکیا نسخه 2015، این یک کتاب دیجیتالی یا یک ای بوک نیست، این یک کتاب کتابی است.

اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، نبودن کابل است، حتی کابل پاور هم نیست، کاتالوگ 2015 ایکیا کاملا شارژ شده خواهد آمد و عمر باتری آن ابدی است. رابط کاربری آن 7.5 در 8 اینچ است ولی می‌تواند به 15 در 8 اینچ نیز گسترش یابد. پیمایش نیز بر پایه فناوری لمسی است که کاملا آزادانه خواهد بود. تمامی محتوا از پیش نصب شده‌اند و 328 صفحه تمام اچ‌دی وجود دراند که از آیتم‌های لوازم‌خانگی الهام گرفته شده‌اند.

می‌توان مرور کردن محتوا را با لمس کردن آغاز کرد، از راست به چپ برای پیشروی و از چپ به راست برای بازگشتن. چیز دیگری را هم متوجه شدید؟ بله درست است، هیچ لگ یا تأخیری وجود ندارد، هر صفحه با وضوح کریستالی خود، به‌طور فوری لود می‌شود و حتی مهم نیست که چقدر سریع به صفحه بعدی رفته باشید. اگر می‌خواهید یک نگاه کلی به آن داشته باشید تنها آن را کف دست خود نگه داشته و با انگشت شصتتان صفحات را ورق بزنید.

اگر چیزی را یافتید که برای بعد باید ذخیره شود می‌توانید از بوک مارک استفاده کنید و حتی اگر اپلیکیشن را ببندید می‌توانید به‌آسانی دوباره بوک مارک را بیابید، خارق‌العاده است.

درباره چندکاربره بودن چطور؟ برای این امر ما یک سیستم کدگذاری رنگی ساده را معرفی کرده‌ایم تا از گیج شدن شما پرهیز شود. اگر خواستید که یک محصول الهام‌بخش ویژه را به اشتراک بگذارید، به‌سادگی آن را به اشتراک بگذارید!

یکی از مزایای ویژه دیگر نیز محافظت با کلمه عبور است که با صدا فعال می‌شود: ببخشید، این مال من است!

در ایکیا ما حس می‌کنیم فناوری در این سطح از پیشرفت زندگی باید طوری باشد تا بتواند همه را پیشرفت بدهد، بنابراین کاتالوگ 2015 ایکیا رایگان است. می‌توانید آن را از صندوق پستی که با کلید شما باز می‌شود، دانلود کنید. اگر آنجا نبود، روز بعدی آن را ریفرش کرده و باز امتجان کنید. یا اینکه می‌توانید خودتان را به فروشگاه ایکیا آپلود کرده و یک کاتالوگ را آنجا بیابید.

قدرت کتاب کتابی را تجربه کنید.»

قضاوت با شما خواهد بود تا درباره این تبلیغ نظر بدهید.

2 در مورد “کلیپ تبلیغاتی ایکیا، اپل را به‌ سخره می‌گیرد”

  1. درباره چندکاربره بودن چطور؟ برای این امر ما یک سیستم کدگذاری رنگی ساده را معرفی کرده‌ایم***** تا زا گیج *****شدن شما پرهیز شود. اگه میشه درستش کنید

    باتریش چطوری ابدیه چرا تو گوشی هاش ازش استفاده نمیکنن اگه ابدیه؟

    1. احمد محمدحسینی

      اول از همه ممنون بابت تذکر
      دوم هم اینکه یک کتاب نیاز به باتری نداره
      این محصول اصلا دیجیتالی نیست
      ویدیو رو ببینید تا متوجه بشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH