رنو گرند کانگو 2024 در نمایشگاه IAA 2023 معرفی شد + عکس و مشخصات

اکنون که بیشتر کمپانی‌ها به تولید کراس‌اوورها مشغولند، رنو تلاش می‌کند تا با طراحی خودروهای چند منظوره، تفاوتی در بازار خودروها ایجاد کند.

می‌توان از رنو گرند کانگو جدید که در نمایشگاه IAA Mobility 2023 مونیخ رونمایی شد، به عنوان ون نیز استفاده کرد. با این کار، ظرفیت صندوق از 500 لیتر به 3750 لیتر افزایش پیدا می‌کند. این خودرو با قیمتی اقتصادی بهترین امکانات را برای خریداران فراهم می‌کند.

گراند کانگو به پنج صندلی مجهز شده که از قابلیت تا کردن برخوردارند و حتی می‌توان آنها را از جای خود در آورد. در کابین، فضای کشویی برای قرار دادن وسایل و غذاها وجود دارد.

در نمای ظاهری، یک جلوپنجره عریض، نشان بزرگ و کرومی خودروساز، شیشه جلوی پانوراما و سایر موارد به چشم می‌خورند.

سرنشینان عقب می‌توانند از فضای پای 6.5 اینچی (164 میلی متر) بهره ببرند. رنو قصد دارد کانگو 2024 را با درهای عقب لولایی به فروش برساند. همچنین خریداران می‌توانند از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی یا الکتریکی استفاده کنند.

موتور بنزینی قادر است قدرت 130 اسب بخاری تولید کند؛ این موتور با یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه می‌شود. نوع دیزلی قدرت 95 اسب بخاری دارد که با گیربکس شش سرعته دستی کار می‌کند. پیشرانه الکتریکی نیز قادر است قدرتی معادل 121 اسب بخار (90 کیلووات) و 180 پوند فوت (245 نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

سیستم ترمز هیدرولیک معمولی با ARBS، شش سبک مختلف رانندگی، نمایشگر 10 اینچی اختیاری و پمپ حرارتی نیز از جمله مواردی هستند که در این مدل مشاهده می‌شوند.

سیستم گرمایش اختیاری تعبیه شده در شیشه جلو، صندلی‌های جلو و فرمان برای راحتی بیشتر سرنشینان و راننده در فصل زمستان ارائه می‌شود.

رنو گرند کانگو 2024 به بسته باتری لیتیوم یون با ظرفیت 45 کیلووات ساعت مجهز شده است. شارژر DC به دستگاه کمک می‌کند تا در عرض 10 دقیقه شارژ، 50 مایل (80 کیلومتر) را طی کند. با استفاده از شارژر AC نیز می‌توان باتری را در 2 ساعت و 40 دقیقه تا 80 درصد شارژ کرد.

دیگر ویژگی‌های خوب این خودرو شامل صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده، شیشه‌های عقب برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی EasyLink هستند. کمپانی رنو اعلام کرد که عرضه مدل رنو گرند کانگو 2024 از اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH