رونمایی از مینی ون V9 جدید دانگ فنگ در نمایشگاه IAA 2023

بازار مینی‌ون در چین حسابی داغ شده و مرتبا بر تعداد نسخه‌های جدید آن افزوده می‌شود؛ این خودروها که در بین مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های تولیدکنندگان قرار می‌گیرند، علاوه بر به ارمغان آوردن احساس راحتی، از فناوری‌های جدیدی برخوردارند.

حالا در نمایشگاه خودروی IAA 2023 مونیخ، شرکت‌های زیادی حضور یافتند و از محصولات و خودروهای جدید خود رونمایی کردند. برخی از این مدل‌ها به صورت برقی طراحی شده‌ بودند و برد بالایی را فراهم می‌کردند.

در حال حاضر، نمایشگاه خودروی مونیخ در حال برگزاری است و علاوه بر دیگر محصولات، از مینی ون دانگ فنگ فورتینگ با نام رسمی U-Tour V9 رونمایی شد.

این خودرو در قسمت جلویی خود، به یک جلوپنجره بزرگ مجهز شده که با نوارهای کرومی تزئین شده است. در دو طرف آن چراغ‌های جلو و چراغ‌های روشنایی در روز یا همان دی‌لایت‌ها قرار دارند.

در بخش پشتی این مدل، چراغ‌ها حالت کشیده پیدا کرده‌اند و وزن کمی دارند؛ لوله‌های اگزوز نیز طوری طراحی شده‌اند که اصلا به چشم نمی‌آیند.

ابعاد دانگ فنگ فورتینگ U-Tour V9 چیزی حدود 5251 در 1920 در 1810 میلی متر و فاصله بین دو محور 3018 میلی متر است. علاقمندان می‌توانند این خودرو را هم با موتور احتراق داخلی و هم نسخه هیبریدی خریداری کنند.

نسخه اول دانگ فنگ فورتینگ U-Tour V9 به موتور احتراقی 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 190 اسب بخار مجهز شده است. گیربکس PHEV نیز می‌تواند از یک موتور الکتریکی نیرو بگیرد و بازده حرارتی را تا 45.18 درصد افزایش دهد. هنوز مشخصات دقیقی از باتری لیتیومی این مدل که توسط تامین‌کننده‌ای به نام Sunwoda فراهم می‌شود، در دسترس نیست.

در داخل کابین نیز بیشتر مواد چرمی هستند و علاوه بر فرمان چند کاره سه پره، صفحه ابزار دیجیتال و نمایشگر کنترل مرکزی نیز در این قسمت مشاهده می‌شوند.

این مینی‌ون که در سه ردیف صندلی طراحی شده، هفت نفر ظرفیت دارد. مسافران نیز می‌توانند در ردیف دوم صندلی‌ها را به صورت الکترونیکی تنظیم کنند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات نمایشگاه خودروی IAA 2023 مونیخ، اخبار جدیدتر سایت را دنبال کنید.

2 در مورد “رونمایی از مینی ون V9 جدید دانگ فنگ در نمایشگاه IAA 2023”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH