موتورولا اج 40 نئو با تراشه Dimensity 7030 مدیاتک رسما معرفی شد

شرکت موتورولا در ماه آوریل امسال از گوشی اج 40 پرو رسما رونمایی کرد و در ادامه پس از گذشت مدت یک ماه، گوشی موتو اج 40 نیز به‌طور رسمی معرفی شد. امروز کمپانی با معرفی گوشی اج 40 نئو سری موتورولا اج 40 را گسترش داد.

توان پردازشی موتورولا اج 40 نئو از طریق تراشه Dimensity 7030 ساخت شرکت مدیاتک، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این گوشی سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا نموده و از مشخصه‌های Moto Connect و Ready For پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند با محوریت یک نمایشگر 6.55 اینچی pOLED خمیده با عمق رنگ 10 بیتی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتزی ساخته شده است. این پنل فضای رنگی DCI-P3 را تحت پوشش قرار داده و از حداکثر روشنایی 1300 نیتی برخوردار است. بعلاوه این نمایشگر دارای گواهینامه +HDR10 بوده و به منظور احراز هویت بیومتریکی کاربران از حسگر اثرانگشت زیر پنل میزبانی می‌کند. همچنین حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز نمایشگر، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است.

ماژول جزیره‌ای شکل دوربین روی پنل پشتی از فلاش و 2 عدد دوربین میزبانی می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از قابلیت OIS پشتیبانی نموده و دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی نیز از میدان دید 120 درجه‌ای برخوردار است. دوربین فوق‌عریض دارای قابلیت فوکوس خودکار برای ثبت تصاویر ماکرو است.

موتورولا اج 40 نئو در 3 مدل رنگی مختلف شامل PANTONE Black Beauty، PANTONE Soothing Sea و PANTONE Caneel Bay روانه بازار می‌شود. پنل پشتی ورژن مشکی‌رنگ از جنس اکریلیک است؛ در حالی‌که پنل پشتی 2 مدل دیگر از جنس چرم گیاهی ساخته شده است. این موضوع موجب می‌شود تا مدل‌های مذکور از ضخامت بیش‌تر و وزن سنگین‌تری نسبت به مدل مشکی‌رنگ برخوردار باشند.

گواهینامه حفاظتی IP68، پشتیبانی از اتصال 5G و NFC سایر ویژگی‌های برجسته موتورولا اج 40 نئو را تشکیل می‌دهند. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به اسپیکرهای استریو، قابلیت دالبی اتموس و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی است. بر اساس اعلام موتورولا آداپتور شارژر 68 واتی درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده شده و امکان شارژ 0 تا 50 درصدی باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی ظرف مدت تنها 15 دقیقه را فراهم می‌کند.

همچنین به گفته موتورولا گوشی اج 40 نئو برای ماندگاری، عشق و تقویت تعهد کمپانی به آینده‌ای پایدارتر ساخته شده است. این گوشی هوشمند به‌همراه یک پکیج 100 درصد بدون پلاستیک حاوی جوهر سویا و 60 درصد مواد بازیافتی عرضه می‌شود.

موتورولا اج 40 نئو

برند تحت مالکیت شرکت لنوو به منظور تولید کیس محافظ همراه موتو اج 40 نئو پر مدل‌های رنگی مرتبط با شرکت agood همکاری نموده است. این کیس کاملا زیست تخریب‌پذیر بوده و دارای ساختار 100 درصد گیاهی است. هنگامی‌که زمان تعویض کیس فرا می‌رسد؛ شرکت agood به منظور جلوگیری از هدررفت، کیس قدیمی را به محصولی جدید تبدیل می‌کند.

فروش موتورولا اج 40 نئو در کشورهای اروپایی، منطقه خاورمیانه و آفریقا از امروز و با قیمت‌‌گذاری پایه 399 یورویی آغاز می‌شود. این گوشی از روز 21 سپتامبر (30 شهریور ماه) در هندوستان آغاز شده و این محصول از طریق وبسایت رسمی موتورولا در هندوستان، فروشگاه Flipkart و مراکز خرده فروشی در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

موتورولا اج 40 نئو با کیس‌‌های محافظ شرکت agood

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH