شیائومی روی توسعه گوشی هوشمند ردمی نوت 13R پرو کار می‌کند

کمپانی شیائومی اخیرا گوشی‌های سری ردمی نوت 13 را در بازار چین عرضه کرد. این مجموعه شامل مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 3 دستگاه در آینده به بازارهای جهانی نیز راه خواهند یافت. اکنون یک افشاگر مدعی شده که برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی روی توسعه یک دستگاه جدید کار می‌کند.

این گوشی در واقع ورژن ری‌برند شده ردمی نوت 13 با اتصال 5G محسوب می‌شود. شیائومی در ماه ژوئن امسال اقدام به عرضه گوشی ردمی نوت 12R کرد. فرد افشاگر با نام Kacper Skrzypek ادعا کرده که شیائومی روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی موسوم به ردمی نوت 13R پرو کار می‌کند. این دستگاه احتمالا مدل ری‌برند شده Redmi Note 13 5G در بازار چین به‌شمار خواهد رفت.

بر اساس شنیده‌ها این دستگاه مجهز به دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. با این‌حال سایر مشخصات کلیدی ردمی نوت 13R پرو کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. همچنین فرد افشاگر می‌افزاید که ردمی نوت 13R پرو در کنار مدل استاندارد ردمی نوت 13 در بازار هندوستان قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال ردمی نوت 13R پرو احتمالا با نام متفاوتی در کشور هندوستان عرضه می‌شود.

مطابق روال معمول، مدل‌های ردمی نوت 13 پرو پلاس و ردمی نوت 13 پرو در در هندوستان عرضه خواهند شد. مدل‌های استاندارد و پرو پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه از اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) شده‌اند.

از سوی دیگر فرد افشاگر خاطرنشان کرده که ردمی نوت 13 پرو احتمالا تحت عنوان دستگاهی با برند پوکو در بازارهای جهانی ارائه می‌شود. نام این دستگاه هنوز مشخص نیست؛ اما بر اساس گمانه‌زنی‌ها این گوشی با نام تجاری پوکو X6 پرو عرضه خواهد شد.

گوشی‌های سری ردمی نوت 13 پرو با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود روانه بازار می‌شوند. هر 2 دستگاه دارای نمایشگر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و نمایشگر مورد استفاده در مدل پرو پلاس نیز دارای طراحی خمیده است. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و دورین اصلی 200 مگاپیکسلی سایر ویژگی‌های این گوشی‌ها به‌شمار می‌روند. در عین‌حال مدل استاندارد نیز شاهد پیشرفت‌های نسبی بوده و از تراشه جدید اسنپدراگون 7s نسل 2 در کنار برخی ویژگی‌های ارتقایافته دیگر بهره گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH