ویوو روی دو گوشی تاشوی جدید کار می‌کند

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در حال حاضر بسیار داغ شده و هر روز شاهد عرضه محصولات جدیدی هستیم. برای مثال، سامسونگ چندی پیش از سامسونگ گلکسی Z فولد 5 و گلکسی Z فلیپ 5 رونمایی کرد؛ موتورولا نیز از دو مدل موتورولا ریزر 40 و ریزر 40 اولترا پرده برداشت. اوپو و ویوو نیز به ترتیب از فایند N فلیپ و ویوو X فولد 2 رونمایی کردند.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، باخبر شدیم که کمپانی ویوو اکنون روی توسعه دو مدل جدید گوشی‌های تاشو کار می‌کند؛ این دو دستگاه که در آینده به بازار عرضه خواهند شد، با نام‌های ویوو V فلیپ و ویوو S فلیپ شناخته می‌شوند.

علامت تجاری هر دو گوشی هوشمند در EUIPO اروپا ظاهر شده و انتظار می‌رود در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از آنها منتشر شود.

در حال حاضر، این شرکت گوشی هوشمند تاشو ویوو X فولد 2 و یک گوشی تاشو دیگر به نام ویوو X فلیپ ساخته است. با توجه به اینکه این دو مدل در لیست پرچمداران حضور دارند، بنابراین انتظار داریم که دو مدل جدید ویوو V فلیپ و ویوو S فلیپ در بین میان‌رده‌ها حضور داشته باشند.

کمپانی موتورولا نیز اخیرا گوشی‌های تاشوی جدیدی را با نام موتورولا ریزر 40 و ریزر 40 اولترا به بازار عرضه کرده که امکانات منحصر به‌فردی دارد و با قیمت خوبی به فروش می‌رسد.

همچنین شایعات دیگری نیز وجود دارند مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد چند مدل گوشی هوشمند تاشوی ارزان‌تری را طراحی و توسعه ببخشد.

هنوز اطلاعات دقیقی از این موضوع وجود ندارد ولی این احتمال وجود دارد که با گسترده شدن بازار مدل‌های تاشو، تولیدکنندگان گوشی برای رقابت بیشتر در صنعت فروش مدل‌ها، به سمت تولید گوشی‌های تاشوی ارزان‌ قیمت بروند.

نظر شما درباره دو گوشی تاشوی جدید ویوو (ویوو V فلیپ و ویوو S فلیپ) چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین، برای اطلاعات بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH