بهترین شرکت های پراپ تریدینگ

یکی از رایج‌ترین روش‌های معامله‌‍گری که می‌تواند بیشتر برای افرادی که سرمایه لازم برای معامله را ندارند مناسب باشد، پراپ تریدینگ است. شما می‌توانید با پراپ تریدینگ، بر خلافِ داشتن سرمایه کم، درآمد بالایی از این کار کسب کنید.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی مفهوم پراپ تریدینگ نحوه کارِ آن و در نهایت، معرفی بهترین شرکت‌های پراپ تریدینگ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ روش نوینی از معامله‌گری است که در آن معامله‌گر با سرمایه خود اقدام به معامله نمی‌کند و می‌تواند به مقدار زیادی از سرمایه از طرفِ یک شرکت پراپ تریدینگ یا واسط جهت معامله‌گری دسترسی داشته باشد.

به عبارت دیگر، بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقدام به تقسیم سرمایه و ارائه آن به معامله‌گران حرفه‌ای در جهتِ رشدِ آن سرمایه می‌کنند که به آن پراپ تریدینگ گفته می‌شود. توجه داشته باشید که شرکت‌های سرمایه‌گذاری و معامله‌گران، با برداشت درصدی از سود معامله درآمد خود را کسب می‌کنند.

مزایای پراپ تریدینگ

پراپ تریدینگ می‌تواند برای معامله‌گران مزایای زیادی داشته باشد. در این بخش برخی از اصلی‌ترین مزایای پراپ تریدینگ را شرح خواهیم داد.

امکان کسب درآمد بالا

ممکن است شما سرمایه کمی برای ترید در اختیار داشته باشید و به همین دلیل، اگر با این سرمایه اقدام به فعالیت در بازارهای مالی کنید، درآمد شما سقف محدودی داشته باشد؛ اما با پراپ تریدینگ، شانس معامله با سرمایه‌ای بزرگ و در نتیجه درآمد زیاد را دارید. البته این موضوع مشروط به این است که در معامله‌گری تخصص کافی داشته باشید.

عدم امکان ضرر

تمامی شرکت‌های پراپ تریدینگ، پس از ارائه سرمایه به شما، یک حد ضرر برای حسابتان مشخص می‌کنند و اگر سرمایه شما در هنگام معامله‌گری به این نقطه برسد، نهایتا حسابتان بسته می‌شود و از سرمایه شخصی شما مبلغی کسر نمی‌شود.

مدیریت احساسات

یکی از مهم‌ترین عواملی که همزمان می‌تواند باعث موفقیت شما در معامله‌گری شود، توانایی مدیریت احساسات است. به عبارت دیگر، اگر نتوانید در هنگام معامله‌گری، احساساتی مانند خوشحالی، طمع و ناراحتی را کنترل کنید، ممکن است ضررهای بزرگی شما را تهدید کنند.

مدیریت احساسات در معامله‌گری، زمانی بسیار سخت می‌شود که سرمایه معامله از خودتان باشد و امکان ضرر داشته باشید. در پراپ تریدینگ، به دلیل اینکه امکان ضرر در معامله روی سرمایه خود را ندارید، می‌توانید بسیار بهتر احساسات خود را کنترل کرده و در نتیجه معاملات موفق‌تری داشته باشید.

بهترین شرکت‌های پراپ تریدینگ

شرکت‌های پراپ تریدینگ زیادی وجود دارند که می‌توانید با ثبت‌نام در آن‌ها، معامله را آغاز کنید. در این بخش به بررسی برخی از بهترین شرکت‌های پراپ تریدینگ خواهیم پرداخت.

سایت Proptradefund

سایت Proptradefund یکی از پرطرفدارترین سایت‌های پراپ تریدینگ در جهان است که امکانات خوبی را برای این کار در اختیار شما قرار می‌دهد. حداقل مبلغ فاند در این سایت 75000 دلار و حداکثر مبلغ 1 میلیون دلار است. از مزایای پراپ تریدینگ در این سایت نیز می‌توانیم به پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و امکان برداشت سود 3 ساعته اشاره کنیم.

سایت FTMO PROP

معامله‌گران در سایت FTMO PROP امکان برداشت 90 درصد از سود معاملات را در اختیار دارند و به همین دلیل، تریدرها از این سایت استقبال زیادی می‌کنند. همچنین این سایت به شما امکان ترید آزمایشی رایگان نیز می‌دهد. با این حال به‌عنوان یک فرد ساکن در ایران، استفاده از این سایت چالش‌هایی دارد و شما نیاز دارید با آی‌پی غیر ایرانی به این سایت وارد شوید.

سایت TOPSTEP PROP

شرکت پراپ تریدینگ TOPSTEP PROP با اعطای سرمایه از 50000 تا 150000 دلار و امکاناتی نظیر پشتیبانی آنلاین و اعطای مربی شخصی، به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا علاوه بر معامله‌‌گری، مهارت خود در این بازار را نیز تقویت کنند.

پراپی

می‌توان گفت یکی از بهترین گزینه‌های پراپ تریدینگ برای افراد ساکن در ایران، پلتفرم پراپی است. شما می‌توانید در پراپی، بدون نیاز به تغییر آی‌پی و پذیرفتن ریسکِ مسدود شدنِ حساب، ثبت‌نام خود را در این سایت انجام دهید و معاملات خود را آغاز کنید.

علاوه بر این، این سایت امکاناتی نظیر ترید رایگان و آزمایشی و پشتیبانی 24 ساعته آنلاین می‌دهد و ثبت نام در این سایت نیز در عرض یک روز انجام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH