نوکیا از 2 گوشی صنعتی با طراحی مقاوم رونمایی کرد

نوکیا دو گوشی صنعتی با طراحی مقاوم را روانه بازار کرد. این 2 گوشی با اسامی نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 برای کاربردهای صنعتی که نیازمند دستگاه‌هایی با ساختار مقاوم هستند؛ طراحی شده‌اند. نوکیا برای ارائه این 2 گوشی جدید با شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh همکاری می‌کند.

دو گوشی مقاوم جدید نوکیا تحت عنوان EX طبقه‌بندی شده و دارای پلتفرم فنی مشابهی هستند. هر 2 دستگاه پس از یک رژیم آزمایشی دقیق به بازار عرضه شده‌اند. این دستگاه‌ها موفق به دریافت تائیدیه‌های الزامی اتصال برای صنایعی مانند معدن، نفت، گاز و مواد شیمیایی شده‌اند. کاربران در مکان‌هایی با خطر انفجار در سطوح مختلف با آسودگی خیال می‌توانند از گوشی‌های نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 استفاده کنند.

گوشی‌های جدید در مناطق ATEX Zone 1 و ATEX Zone 2 قابل استفاده هستند. این دستگاه‌ها با وجود دریافت گواهینامه‌های مورد نیاز از باندهای فرکانسی لازم پشتیبانی می‌کنند. نوکیا IS540.1 مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی با پوشش محافظ گوریلا گلس 3 است. این مدل دارای یک تراشه 2 هسته‌ای Qualcomm QCM6490 با عملکردی همتراز با تراشه اسنپدراگون 778 است.

این مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و پیکره‌بندی دوربین آن از ماژول پشتی 48 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی تشکیل شده است. این گوشی مجهز به باتری قابل تعویض با ظرفیت 4400 میلی‌آمپرساعت است. با این‌حال مدت زمان شارژدهی مورد انتظار برای گوشی هنوز اعلام نشده است.

نوکیا IS540.1 از برخی جهات با گوشی Nokia 800 Tough شباهت دارد؛ اگرچه گوشی جدید در بعضی حوزه‌ها شاهد پیشرفت بوده و از لوگو جدیدی بهره گرفته است.

مشخصات اپتیکی 2 گوشی هوشمند مقاوم جدید نوکیا هنوز اعلام نشده است. بعلاوه جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این 2 دستگاه نیز هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH