تصاویر آنباکس گوشی گوگل پیکسل 8 پرو منتشر شد

ویدیوهای آنباکس گوشی‌های پیکسلی معرفی نشده گوگل هر ساله به‌طور مداوم و پیش از رونمایی رسمی از آنها در فضای اینترنت منتشر می‌شود. اکنون یک صفحه ویتنامی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ویدیوی آنباکس گوشی گوگل پیکسل 8 پرو را به اشتراک گذاشته است. بدین‌ترتیب طراحی این گوشی هوشمند برای همگان آشکار شده است.

اگرچه پیش از این تصاویر پیکسل 8 پرو بارها توسط منابع مختلف رسمی و غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده است؛ اما اکنون برای نخستین بار این گوشی از زوایای مختلف نمایش داده شده است. مهم‌تر از همه اینکه جعبه گوگل پیکسل 8 پرو نیز قابل رویت است. این جعبه به لحاظ ظاهری به جعبه مدل‌های دوگانه سری پیکسل 7 شباهت دارد. محتویات این جعبه شامل یک کابل USB-C به USB-C و یک آداپتور Quick Switch بود.

بر اساس اعلام صفحه فیس‌بوکی مورد اشاره، این تصاویر توسط یکی از طرفداران گوشی‌های پیکسل ارائه شده و ظاهرا در یک کارخانه به ثبت رسیده‌اند. گوشی‌های پیکسل گوگل در کشور ویتنام تولید می‌شوند و این موضوع دلیل اصالت ویتنامی تمامی منابع منتشرکننده ویدیوهای آنباکس اخیر را به خوبی توضیح می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که پیکسل 8 پرو در مقایسه با پیکسل 7 پرو دارای لبه‌‌های گردتری بوده و در عین‌حال این گوشی از یک نمایشگر تخت بهره خواهد برد. اکنون حفره دوربین از نظر ظاهری به الگوی مستطیلی‌شکل شباهت بیش‌تری داشته و تمامی لنزها را در خود جای داده است. همچنین این گوشی مجهز به سنسور دما است.

به گفته وبسایت 9to5Google پنل پشتی دستگاه ظاهرا دارای پوشش شیشه‌ای مات بوده و این ویژگی در اطلاعات اخیرا لو رفته نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

تصاویر آنباکس گوگل پیکسل 8 پرو

بر اساس شایعات، گوگل پیکسل 8 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی Super Actua با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی جدید احتمالا به پیکسل 8 پرو کمک می‌کند تا نام خود را به‌عنوان یکی از برترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار بازار مطرح نماید. همچنین این دستگاه احتمالا مجهز به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4950 میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع‌تر با توان 27 وات خواهد بود.

هر 2 مدل سری پیکسل 8 احتمالا از تراشه جدید تنسور G3 استفاده خواهند کرد. بعلاوه گوشی‌های جدید گوگل از پشتیبانی کمپانی برای مدت 7 سال بهره‌مند خواهند شد. این دستگاه‌ها به‌همراه دومین نسل پیکسل واچ احتمالا در روز 4 اکتبر (12 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. بر اساس گزارش‌ها، فروش این گوشی‌ها از روز 12 اکتبر (20 مهر ماه) آغاز می‌شود.

پیکسل 8 پرو احتمالا با قیمت‌گذاری مشابه مدل نسل قبلی خود روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که پیکسل 8 نسبت به گوگل پیکسل 7 احتمالا کمی گران‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH