ارز LOVELY چیست

ارز دیجیتال LOVELY چیست و چگونه آن را بخریم؟

آیا تا به حال اسم ارز دیجیتال لاولی را شنیده بودید؟ این میم کوین که موفق شده طرفداران زیادی پیدا کند، چند وقتی هست که در دنیای ارز دیجیتال حضور دارد. در ادامه مقاله “ارز LOVELY چیست” همراه ما باشید تا با تمام ویژگی‌های ارز دیجیتال LOVELY، ارزشمندی و قیمت، نحوه خریداری و غیره آشنا شوید.

رمزارز Lovely Inu Finance که با نام LOVELY نیز شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال 2021 وارد دنیای ارز دیجیتال شد. این میم کوین در حال حاضر در پلتفرم‌های بایننس کوین،BitBar و اتریوم فعال است.

نکته قابل توجه این است که نفوذ LOVELY در بازار کوین میم‌ها بسیار زیاد است، زیرا این ارز در برنامه ایکس حداقل 300000 دنبال کننده و در تلگرام 300000 عضو دارد! ارز Lovely دارای پلتفرمی با هدف ارائه خدمات متمرکز و غیرمتمرکز به کاربران خود است. این ارز طیف وسیعی از محصولات از جمله Lovely Swap ،Lovely Wallet ،Lovely Chain و Inspector Lovely را ارائه می‌دهد که یک سرویس حسابرسی قرارداد هوشمند است. هدف سرویس Lovely Swap حذف واسطه‌ها از بازار کریپتو است.

داده‌های CoinMarketCap این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که تا اواخر سال 2021، بازار آرامی گزارش شده بود اما سپس از ماه می سال 2022 به میزان معادلات افزوده شد و کاربران آن افزایش یافتند. خوب است بدانید که 7.01 درصد از عرضه کوین‌های این ارز به توسعه‌دهندگان واگذار می‌شود.

LOVELY

ارز لاولی اینو چیست؟

 

رمز ارز LOVELY یکی از جدیدترین میم کوین‌های موجود در بازار است که در سال 2021 وارد دنیای ارز دیجیتال شد. در همان ابتدا، نفوذ زیادی در بازار میم کوین‌ها داشت و موفق شد برای خود طرفداران زیادی در ایکس و تلگرام پیدا کند که تعداد آنها به 300 هزار دنبال‌کننده نیز می‌رسید.

ارز Lovely Inu یک اکوسیستم رمزنگاری مبتنی بر میم است که در بالای زنجیره هوشمند BNB اجرا می‌شود. این زنجیره شامل یک سرویس مبادله توکن، یک کیف پول بلاک‌چین اختصاصی و یک پلتفرم Launchpad است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در پروژه‌های رمزنگاری جدید و امیدوارکننده سرمایه‌گذاری کنند.

توکن LOVELY، مبتنی بر BEP-20، ابتدا در یک پیشنهاد مبادله اولیه چند مرحله‌ای (IEO) و برای شرکت‌کنندگان در پیش فروش خصوصی با قیمت حدودی 0.00000001 دلار برای هر توکن در دسترس قرار گرفت.

این ارز توسط یک تیم دو نفره تأسیس شد و سپس مالکیت آن به یک تیم 15 نفره در جامعه واگذار گشت. همچنین هویت این افراد ناشناخته باقی مانده است. ارز دیجیتال LOVELY مجموع عرضه 75 تریلیون دارد و از این مقدار، حدود 7.01 درصد از آن به توسعه‌دهندگان برگردانده می‌شود. در حال حاضر، بر اساس CoinMarketCap، عرضه در گردش Lovely Inu حدود 69 تریلیون است.

ارز LOVELY چیست

ارزشمندی و قیمت ارز دیجیتال LOVELY

در 21 دسامبر 2022، قیمت این ارز دیجیتال برابر با 0.00000009262 دلار آمریکا تعیین شده است. طبق CoinMarketCap، حجم آن در 24 ساعت گذشته حدود 1.000.000 دلار آمریکا بوده و ارزش بازار آن حدودا 7 میلیون دلار ارزیابی می‌شود. به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال همیشه نوسان دارند و اکنون این کوین در یک روند نزولی قرار گرفته و قیمت‌ها نیز متفاوت خواهند بود.

بنابراین چیز عجیبی نیست که یک روز ببینیم این ارز با ارزش بازار فعلی 10 میلیون دلار دیگر ارزشی ندارد. معمولا میم کوین‌ها وقتی که ارزش بالایی دارند، دارای اهمیت زیادی هستند، اما زمانی که از ارزش آنها کاسته شود، بازگرداندنشان به بازار کار سختی خواهد بود.

بالاترین ارزش این توکن به 1 آگوست 2022 برمی‌گردد که با مبلغی حدود 0.00000111 دلار معامله شده بود. قیمت فعلی آن در مقایسه با قیمت اولیه، منفی 94.12 درصد کمتر گزارش شده است.

در مقابل، کمترین قیمت آن نیز به 12 می 2022 برمی‌گردد که برابر با 0.000000018449 دلار بوده است. در مقایسه، قیمت فعلی این ارز 254.78 درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت آن است. ارزش بازار 4.567.012 دلار بوده و این ارز در رتبه 1198 قرار دارد. نکته قابل اهمیت این است که اکنون بیش از 90 درصد کاربران به این ارز دیجیتال حس خوب و مورد اطمینانی دارند.

چگونه ارز دیجیتال LOVELY را بخریم؟

شما می‌توانید برای خریداری این رمز ارز به وب‌سایت ارزیف مراجعه کنید و از طریق بازار ارز دیجیتال Lovely اقدام به خرید و فروش آن کنید. اگر در زمینه ارزهای دیجیتال و مقاله “ارز LOVELY چیست” سوال دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آنها کسب کنید، با آی‌تی‌رسان و ارزیف همراه باشید. شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و سوالات خود را از کارشناسان سایت بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH